Porsche 911 2012: Αρχηγική εμφάνιση στο Nurburgring
H νέα γενιά της 911 συνελήφθη και στις δύο εκδόσεις της από τον φωτογραφικό φακό κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης στην "πράσινη κόλαση" της Γερμανίας.
Καθώς η πρεμιέρα της στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο πλησιάζει, η νέα Porsche 911 -σε Coupe και Cabrio έκδοση- προετοιμάζεται στην «πράσινη κόλαση» του Nurburgring, προσφέροντας τις μέχρι τώρα καλύτερες απεικονίσεις της.
Όπως συνηθίζεται σε όλες τις 911 έτσι και αυτή η γενιά δεν απομακρύνεται από τις εμβληματικές γραμμές σχεδίασής του μοντέλου. Αν και θα χρειαστεί κάτι παραπάνω από μια προσεκτική ματιά για να το καταλάβει κάποιος, η νέα 911 αναμένεται να έχει κατά 5,6 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος και κατά 1,1 εκατοστό μικρότερο ύψος από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά.
Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες το καμουφλάζ στο πίσω τμήμα κρύβει την εμπνευσμένη από την 918 Spyder σχεδίαση της 911. Μια άλλη διαφορά που μπορεί να εντοπίσει κανείς με την τρέχουσα γενιά του μοντέλου είναι η θέση των εξωτερικών καθρεπτών που έχουν μετατοπισθεί προς τον οδηγό ενώ τα φωτιστικά σώματα αξιοποιούν την τεχνολογία LED.
Ωστόσο αυτό που έχει πραγματική σημασία για κάθε Porsche είναι ο γνωστός επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας των 3,6 λίτρων που αναμένεται να αποδίδει 365 ίππους και 400 Nm ροπής ενώ στην έκδοση Carrera S η χωρητικότητα του μοτέρ φτάνει στα 3,8 λίτρα αποδίδοντας 415 ίππους και 440 Nm ροπής.
Παρά την αύξηση της ισχύος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο η Porsche υπόσχεται ότι η νέα 911 θα έχει κατά 12% λιγότερες απαιτήσεις σε καύσιμο μέσω τροποποιήσεων που θα πραγματοποιηθούν στο σύστημα άμεσου ψεκασμού αλλά και στην παρουσία συστήματος start&stop και συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.
Στις επιλογές κιβωτίου της νέας 911 αναμένεται ως standard χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK επτά σχέσεων θα αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι οι αγοραστές της προηγούμενης γενιάς επέλεξαν σε ποσοστό 80% το κιβώτιο PDK.
Πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι, προς όφελος της οικονομίας κλίμακας, η επόμενη γενιά της 911 θα μοιραστεί το σύστημα διεύθυνσης και την μπροστινή ανάρτηση με την επερχόμενη Boxster.
Παρ’ όλα αυτά όπως αρμόζει στην εμβληματικότερη Porsche, η διάταξη της πίσω ανάρτησης και η ρύθμιση του συστήματος PASM των προσαρμοζόμενων αμορτισέρ αποτελεί αποκλειστικότητα της 911.