Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Μείωση 14,7% στη διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ το 2010

Μείωση 14,7% στη διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ το 2010

Μείωση της τάξεως του 14,7% σε 1,88 δισ. ευρώ σημείωσε η διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης το 2010, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services. Η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στο ραδιόφωνο (25%), ενώ οριακές (1,7%) ήταν οι απώλειες στις εφημερίδες.

Μείωση 14,7% σημείωσε η διαφημιστική δαπάνη σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης το 2010, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services.

Συγκεκριμένα, διαμορφώθηκε σε 1,88 δισ. ευρώ, από 1,21 δισ. ευρώ το 2009. Η πτώση θα ήταν μεγαλύτερη αν αφαιρούνταν τα έσοδα της «Χρυσής Ευκαιρίας» (άρχισαν να προσμετρώνται το 2010).

Η υψηλότερη μείωση σημειώθηκε στο ραδιόφωνο (25%) και ακολουθούν η τηλεόραση (18%) και τα περιοδικά (16%). Στις εφημερίδες οι απώλειες ήταν 1,7%.

Στα τηλεοπτικά μέσα, την πρώτη θέση είχε το Mega (175.134.699 ευρώ) και ποσοστό της συνολικής πίτας 30,03% (από 226.209.213 ευρώ και 31,65% το 2009), δεύτερος ήταν ο Antenna με 150.822.923 ευρώ και 25,86% (από 154.602.370 ευρώ και 21,63%), τρίτος ο Alpha με 89.717.021 ευρώ και 15,38% (από 104.237.264 ευρώ και 14,58 %) και τέταρτο το Star με 80.120.902 ευρώ και 13,74% (από 118.803.121 ευρώ και 16,62 %).

Στην πέμπτη θέση ήταν το Alter με 58.266.765 ευρώ και 9,99% (από 78.733.355 ευρώ και 11,01% το 2009), η ΝΕΤ με 21.830.058 ευρώ και 3,74% (από 21.964.475 ευρώ και 3,07 %), η ΕΤ1 με 5.270.541 ευρώ και 0,9% (από 8.025.661 ευρώ και 1,12%) και η ΕΤ3 με 398.802 ευρώ και 0,07% (από 463.371 ευρώ και 0,06%).

Σχετικά με το μερίδιο αγοράς, αξίζει να σημειωθεί ότι οι εφημερίδες μόνο, κατάφεραν να κερδίσουν 3% (παίρνοντας το 23% του συνόλου), κέρδος που αντιστοιχεί σε αύξηση μεριδίου 15%.

Την ίδια ώρα, το μερίδιο του ραδιοφώνου από τη συνολική διαφημιστική «πίτα» συρρικνώθηκε κατά 20% σε σχέση με το 2009, υποχωρώντας στο 6,5%.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο