Με την αύξηση του κατώτατου ορίου βάρους των μονοθεσίων η χρήση του KERS
δεν θα είναι πλέον μειονέκτημα στο επόμενο πρωτάθλημα της Formula 1 και
η Scuderia φιλοδοξεί να έχει το "πάνω χέρι" σε αυτό τον τομέα, έχοντας
εξελίξει εκτενώς το σύστημα το 2009.
Οι ομάδες της Formula 1 συμφώνησαν σε σύσκεψή τους στο πλαίσιο του GP Καναδά τους όρους με τους οποίους θα επιτραπεί ξανά η (προαιρετική) χρήση του Συστήματος Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας (KERS) στο πρωτάθλημα του 2011 κι η Ferrari είπε ότι σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει σε όλους τους αγώνες, όπως είχε κάνει και το 2009.
Το KERS ανακτά ενέργεια από το φρενάρισμα και τη διαθέτει στον οδηγό με μορφή 80 ίππων για περίπου επτά δευτερόλεπτα ανά γύρο, με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι. Το πρόβλημα του KERS το 2009 ήταν το μεγάλο βάρος των μπαταριών του, που κυμαίνεται στα 25-35 κιλά.
Έτσι λοιπόν, το κέρδος περίπου τριών δεκάτων του δευτερολέπτου στο γύρο που πρόσφερε το KERS μπορούσε να μην είναι αρκετό για να καλύψει το μειονέκτημα του επιπλέον βάρους και της επίδρασης αυτού του στη γενικότερη κατανομή βάρους και ισορροπία του μονοθεσίου.
Για να λυθεί αυτό το πρόβλημα οι ομάδες σκέφτονται από τώρα, που ολοκληρώνεται ο σχεδιασμός του 2011, να αυξήσουν το κατώτατο όριο βάρους του μονοθεσίου μαζί με τον οδηγό από τα 620 στα 640 κιλά, ώστε να μην «τιμωρείται» όποια ομάδα αποφασίσει να χρησιμοποιήσει το KERS.
Αν και η Ferrari θα επιθυμούσε να επιτραπεί η παραγωγή περισσότερης ισχύος από το KERS, οι άλλες ομάδες δεν έκαναν δεκτή την πρόταση. Οι περισσότερες από αυτές θα αποφασίσουν μέχρι το τέλος Ιουλίου 2010 αν θα χρησιμοποιήσουν το KERS το 2011.