Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Η «αναγέννηση» των υπερδυνάμεων McLaren και Ferrari

Η «αναγέννηση» των υπερδυνάμεων McLaren και Ferrari

Οι δύο παραδοσιακές δυνάμεις της F1 κέρδισαν επί ίσοις όροις τη RBR στο GP Καναδά και με τις επερχόμενες -μεγάλης έκτασης- αναβαθμίσεις των μονοθεσίων τους στη Βαλένθια και στο Σίλβερστοουν δίνουν νέα τροπή στο φετινό πρωτάθλημα.

Νέα τροπή παίρνει το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 λίγο πριν το μέσον του. Οι δύο παραδοσιακές υπερδυνάμεις, McLaren και Ferrari, έδειξαν στο GP Καναδά να αναγεννώνται, κέρδισαν επί ίσοις όροις τη RBR και στα επόμενα δύο GP ετοιμάζονται να παρουσιάσουν νέες, βαρέως ανανεωμένες εκδόσεις των μονοθεσίων τους.

Από το τέλος Μαΐου 2010 μέχρι σήμερα, στη Βαρκελώνη η RBR ήταν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη στις δοκιμές κατάταξης και έκανε περίπατο στον αγώνα, όπως και στο Μονακό – ενώ θα κέρδιζε στην Τουρκία αν οι οδηγοί της, Mark Webber και Sebastian Vettel, δεν συγκρούονταν ενώ διατηρούσαν τις δύο πρώτες θέσεις.

Παρότι η McLaren εμφανίστηκε αρκετά πιο ανταγωνιστική στην Πόλη, ο Lewis Hamilton κέρδισε εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία – την ώρα που ο Fernando Alonso με τη Ferrari πάσχιζε πολύ πιο πίσω, έχοντας αποκλειστεί από τη δεύτερη περίοδο των δοκιμών κατάταξης.

Τίποτα από αυτά δεν συνέβη στο Μόντρεαλ. Οι δύο ομάδες κέρδισαν καθαρά τη Red Bull Racing και είχαν τα κορυφαία μονοθέσια. Η νίκη κρίθηκε σε μια λεπτομέρεια μεταξύ του L. Hamilton και του F. Alonso: Τη μικρή βραδυπορία του Ισπανού πίσω από τον Sebastien Buemi, που ήταν πρωτοπόρος για λίγο πριν το πρώτο του pit-stop.

Αυτό το συμβάν επέτρεψε στον Lewis να περάσει τη Ferrari και ένα παρεμφερές, αυτή τη φορά στην προσπάθεια του Fernando Alonso να «ρίξει γύρο» στον Karun Chandhok της Hispania, κόστισε στον Ισπανό και τη 2η θέση από τον Jenson Button.

«Χάσαμε δέκα βαθμούς, πήραμε 15 αντί για 25» είπε ο F. Alonso. «Αλλά ήταν σπουδαία η ανάκαμψή μας για το πρωτάθλημα. Στην Τουρκία ήμασταν 50 δευτερόλεπτα πίσω από τη McLaren, αλλά εδώ μαχόμασταν για τη νίκη. Οδεύουμε στη σωστή κατεύθυνση και πιστεύω ότι επιστρέψαμε στη διεκδίκηση του τίτλου».

Ο Lewis Hamilton συμπλήρωσε, σχετικά με το πρωτάθλημα: «Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μειώσουμε την απόστασή μας [από τη RBR]. Σε άλλες πίστες, όπου η αρνητική άντωση θα είναι υψηλότερη, ίσως να είναι λίγο μπροστά, αλλά δεν έχω αμφιβολίες ότι θα κλείσουμε το κενό.

Ξεκάθαρα στα αγωνιστικά τριήμερα κάνουμε καλύτερη δουλειά κι ελπίζω να συνεχιστεί αυτό. Η χρονιά είναι μεγάλη, μπροστά μας. Θα υπάρξουν και καλοί και κακοί αγώνες, ελπίζω περισσότεροι από τους πρώτους.

Μπορείτε να δείτε πόσο απρόβλεπτο είναι το φετινό πρωτάθλημα. Δεν ξέρω αν εξαρτάται μόνο από το νέο βαθμολογικό σύστημα. Όλοι οι κορυφαίοι οδηγοί βρίσκονται στις κορυφαίες ομάδες και είναι πολύ ανταγωνιστικοί. Είναι η απόλυτη πρόκληση που έχω ζήςει στη F1 – ίσως να είναι και η μεγαλύτερη μάχη σε όλη την ιστορία της».

Σύμφωνα με τον διευθυντή της McLaren, Martin Whitmarsh, εφεξής η ομάδα του Ουόκινγκ θα έχει το πλεονέκτημα της εμπειρίας του πρωταθλητισμού, σε σχέση με την RBR. «Είναι ξεκάθαρο ότι αν δεν συνεχίζουμε τάχιστα την εξέλιξη του αυτοκινήτου δεν θα κερδίσουμε το πρωτάθλημα», είπε ο Βρετανός.

«Προσπαθούμε να κερδίσουμε 0,15 ως 0,25 δευτ. σε κάθε αγώνα – ένα δευτερόλεπτο ανά τέσσερις αγώνες. Προετοιμάζουμε μια μεγάλη ανανέωση του μονοθεσίου για το Σίλβερστοουν και θα απογοητευτώ αν δεν συμβεί αυτό, αλλά επίσης περιμένουμε και τη Red Bull να αντεπιτεθεί και η Ferrari είναι επίσης εδώ», κατέληξε.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο