Κοινή ηλεκτρονική πλατφόρμα για τα περιοδικά τους ετοιμάζουν κολοσσοί των ΜΜΕ
Τέσσερις μεγάλοι εκδοτικοί όμιλοι στις ΗΠΑ -Time, Conde Nast, Hearst, Meredith- ετοιμάζονται να δημιουργήσουν κοινό διαδικτυακό «περίπτερο» για την πώληση των περιοδικών τους, τα οποία πλήττονται από την κρίση του αμερικανικού Τύπου.
36
Τέσσερις μεγάλοι εκδοτικοί όμιλοι στις ΗΠΑ ετοιμάζονται να δημιουργήσουν κοινό διαδικτυακό «περίπτερο» για την πώληση των περιοδικών τους, τα οποία πλήττονται από την κρίση του αμερικανικού Τύπου.
Οι τέσσερις όμιλοι, η Time Inc.( People, Time, Fortune), η Conde Nast (The New Yorker, Vogue, Vanity Fair), η Hearst ( Marie Claire) και η Meredith (Parents), θα είναι ισότιμοι συνέταιροι στη νέα υπηρεσία, οποία θα προσφέρει τα περιοδικά για ανάγνωση online ή για εκτύπωση.
Στο πλαίσιο του σχεδίου θα αναπτυχθεί και ειδικό φορμά ανάγνωσης για κινητά τηλέφωνα ή ηλεκτρονικά βιβλία.
Η επίσημη ανακοίνωση είναι πιθανό να γίνει στις αρχές Δεκεμβρίου, αναφέρουν οι New York Times, επικαλούμενοι πηγές που γνωρίζουν για το σχέδιο.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ/Γαλλικό
- Στο Μέγαρο Μαξίμου έχουν καταλάβει ότι δεν τους θέλει πια ο λαός
- Αίγιο: Τρόμος για 22χρονη – Την νάρκωσαν, τη λήστεψαν συγγενείς της και την βίασε ο ξάδελφος
- Αγρότες: 20 μέρες στους δρόμους και συνεχίζουν – Στριμωγμένη η κυβέρνηση ψάχνει διέξοδο
- Απωθητικά, άβολα, δυστοπικά πατρόν – Τι ακριβώς κάνει η μόδα στις γυναίκες;
- Από τα δάση μέχρι τις πόλεις: Η Huawei ενισχύει την ανθεκτικότητα της Ελλάδας απέναντι στις σύγχρονες κρίσεις
- Η μαγεία των Χριστουγέννων βρίσκεται στην Αθήνα: Δύο προορισμοί, αμέτρητες οικογενειακές αναμνήσεις



