Θυγατρική της EMI «σπάει» το μποϊκοτάζ στα προγράμματα τύπου Napster
Στην υπηρεσία του μάρκετινγκ τίθεται για μία ημέρα το Aimster, παρά το «κυνήγι» των προγραμμάτων τύπου Napster από τη δισκογραφική βιομηχανία. Η Capitol Records θα προωθήσει το νέο άλμπουμ των RadioHead στους χρήστες του Aimster, οι οποίοι ανταλλάσσουν αρχεία μεταξύ τους, επικοινωνώντας μέσω των προγραμμάτων άμεσης αποστολής μηνυμάτων AOL Instant Messenger ή ICQ.
Στην υπηρεσία του μάρκετινγκ τίθεται για μία ημέρα το Aimster, παρά το «κυνήγι» των προγραμμάτων τύπου Napster από τη δισκογραφική βιομηχανία. Η Capitol Records θα προωθήσει το νέο άλμπουμ των RadioHead στους χρήστες του Aimster, οι οποίοι ανταλλάσσουν αρχεία μεταξύ τους, επικοινωνώντας μέσω των προγραμμάτων άμεσης αποστολής μηνυμάτων AOL Instant Messenger ή ICQ.
Κατεβάζοντας την τελευταία έκδοση του προγράμματος της Aimster, οι χρήστες θα έχουν την επιλογή να αλλάξουν την εξωτερική εμφάνιση του περιβάλλοντος εργασίας του προγράμματος, ενσωματώνοντας ένα «skin» με θέμα τους Radiohead.
Επίσης, όπως αναφέρει το CNet την Τετάρτη, είναι οι μοναδικοί που μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις διαφημιστικές ιστοσελίδες του δικτυακού τόπου της Aimster, από τις οποίες μπορούν να παρακολουθήσουν ένα βιντεοκλίπ του συγκροτήματος από την τελευταία του δισκογραφική δουλειά.
Ωστόσο, τα βιντεοκλίπ αυτά θα είναι διαθέσιμα μόνο για σήμερα, Τετάρτη. Η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του νέου δίσκου των Radiohead είναι η 3η Οκτωβρίου.