Εκ γενετής με Internet τα προϊόντα της Sony στο μέλλον
Η Sony Electronics πρόκειται να ξεκινήσει το φθινόπωρο να προσφέρει μαζί με τα προϊόντα της και υπηρεσίες πρόσβασης στο Internet, ενώ παράλληλα, ανοίγει σταδιακά νέους δικτυακούς τόπους πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών, από συσκευές μέχρι τραγούδια.
Η Sony Electronics πρόκειται να ξεκινήσει το φθινόπωρο να προσφέρει μαζί με τα προϊόντα της και υπηρεσίες πρόσβασης στο Internet, ενώ παράλληλα, ανοίγει σταδιακά νέους δικτυακούς τόπους πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών, από συσκευές μέχρι τραγούδια.
O Ρόμπερτ Ασκροφτ, πρόεδρος του τμήματος ηλεκτρονικού εμπορίου της Sony, δήλωσε ότι τους προσεχείς μήνες η εταιρεία θα προσφέρει και υπηρεσίες πρόσβασης στο Internet, χωρίς όμως να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες, όπως αναφέρει στο δικτυακό του τόπο το CNet. Στο μέλλον όλες οι συσκευές Sony θα συνδέονται στο Internet, μέσω του οποίου θα παρέχεται ακόμα και η τεχνική υποστήριξη δήλωσε ο Ασκροφτ.
Μία από τις πρώτες υπηρεσίες που θα προσφέρει μέσω Διαδικτύου η Sony είναι η διάθεση τραγουδιών έναντι συνδρομής, μέσω του -υπό κατασκευή- δικτυακού τόπου Sony Music Club. Συνεργάζεται μάλιστα με το δικτυακό τόπο Listen.com, έτσι ώστε το Sony Music Club να πουλά όχι μόνο μουσική παραγωγής Sony Music αλλά και άλλων δισκογραφικών εταιρειών.
Επίσης, η συνεργασία της με την ιντερνετική εταιρεία Zing αποσκοπεί στη δημιουργία του Sony Image Station, ενός δικτυακού τόπου μέσω του οποίου οι χρήστες θα μπορούν να μοιραστούν τις φωτογραφίες τους μέσω Internet και να παραγγείλουν την ποιοτική εκτύπωση ψηφιακών φωτογραφιών.
Σύντομα αναμένεται να λειτουργήσει και το SonyStyle.com, μέσω του οποίου θα παρέχει στους πελάτες της υπηρεσίες υποστήριξης και ενημέρωσης για νέα προϊόντα.
Η Sony στο παρελθόν είχε αναφερθεί -αποκαλύπτοντας όμως ελάχιστες πληροφορίες- στην πιθανότητα να πουλά την κονσόλα Playstation 2 και τους προσωπικούς υπολογιστές της, συνοδεία υπηρεσιών πρόσβασης στο Internet. Είχε, επίσης, εκδηλώσει την πρόθεσή της να ασχοληθεί με την ανάπτυξη δικτύων ευρείας ζώνης. Η εταιρεία πουλά τους υπολογιστές της σειράς Vaio και άλλα προϊόντα στο δικτυακό της τόπο, όχι όμως την πλήρη γκάμα.
Αναλυτές της αγοράς θεωρούν ότι οι κινήσεις αυτές απειλούν τις σχέσεις της εταιρείας με τις εταιρείες του παραδοσιακού δικτύου διανομής των προϊόντων της. Εκτιμούν ότι το μεγαλύτερο μέρος των κερδών των εταιρειών αυτών προέρχεται όχι τόσο από την πώληση των προϊόντων της Sony αλλά από την παροχή υπηρεσιών για αυτά, τις οποίες η Sony σχεδιάζει να προσφέρει η ίδια μέσω Internet.