67

Το προφίλ των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου σκιαγραφήθηκε την Παρασκευή στο 2ο συνέδριο πωλήσεων του ΟΤΕ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, ο αριθμός των χρηστών ανέρχεται σε 360.000 με μηνιαίο ποσοστό αύξησης ένα εντυπωσιακό 7%. Ενδιαφέρουσα είναι και η κατανομή των επιχειρηματικών ηλεκτρονικών σελίδων.

Το 1999, 57% των χρηστών χρησιμοποιούσε το Internet για εμπορικούς σκοπούς, ενώ 43% για ακαδημαϊκούς.


Η ηλικιακή ομάδα που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο περισσότερο από τις άλλες είναι οι κάτω των 30 (ποσοστό 36%). Οι άνω των 50 ετών μόλις που φτάνουν το 11%. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία (75%) οι χρήστες είναι άνδρες, είτε παντρεμένοι με παιδιά είτε εργένηδες. Το 40% όσων σερφάρουν στο Internet έχουν μηνιαίο εισόδημα έως 300.000 δρχ. Σε ό,τι αφορά τη μόρφωσή τους, το 50% έχει ολοκληρώσει ανώτατες σπουδές.


Οι ελληνικές επιχειρηματικές ηλεκτρονικές σελίδες συνδέονται με ηλεκτρονικούς υπολογιστές και υπηρεσίες Internet σε ποσοστό 20,44%, ΜΜΕ (14,52%), τουριστικά (13,80%), υγεία (6,74%), χρηματοοικονομικά (4,56%), εμπόριο (2,49%), ναυτιλιακά (0,52%).


Μόλις το 5% των χρηστών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για αγορές.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ