Υπό κανονικές συνθήκες και αν δεν βρισκόμασταν (περίπου) στο μέσον των Ολυμπιακών Αγώνων, οι προβολείς της επικαιρότητας θα στρέφονταν στο ποδόσφαιρο. Και δη στα ευρωπαϊκά ματς των ελληνικών ομάδων.
Η ΑΕΚ αντιμετωπίζει στην Ανδόρα την Πέμπτη την άσημη Ιντερ Ντ’ Εσκάλδες, μια ομάδα που από το πουθενά προκάλεσε αναστάτωση, με δεδομένο ότι μολονότι ήταν πίσω στο σκορ (4-0), σημείωσε τρία κολλητά γκολ και έχασε με 4-3 στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Τώρα, πώς θα αντιδράσει η ΑΕΚ; Η εσωστρέφεια της χτύπησε για τα καλά την πόρτα και ο Αλμέιδα έκανε δηλώσεις που σηκώνουν μεγάλη κουβέντα. Γιατί δεν είναι σύνηθες ένας προπονητής να ανοίγει διάλογο και να βάζει τους πάντες σε σκέψεις, λέγοντας μεταξύ άλλων πως «αν υπάρχουν πολλές αμφιβολίες, τότε γίνονται αλλαγές. Αν υπάρχουν αμφιβολίες για το τεχνικό επιτελείο πρέπει να γίνονται αλλαγές».
Αρα; Τι θέλει να πει ο προπονητής …ποιητής;
Είναι ξεκάθαρο πως η κριτική που έγινε στον Αργεντινό προπονητή, έφτασε στ’ αυτιά του. Καθόλου δεν του άρεσε. Αντιδρά λες και θέλει επιβεβαίωση και σε κάθε περίπτωση ζητεί από την ιδιοκτησία να θυμίσει ότι δεν αμφισβητείται η δουλειά του στην ΑΕΚ. Είναι, όμως, έτσι ή μπαίνουμε σε μια εποχή που ακόμη και ο Αλμέιδα δεν θα μένει, όπως λίγο παλαιότερα, στο απυρόβλητο; Γιατί όταν ο ΠΑΟΚ «γύριζε» την αναμέτρηση στη Νέα Φιλαδέλφεια και έφευγε με τον βαθμό της ισοπαλίας, όταν έπαιρνε νίκη στην Τούμπα, όταν ο Πανσερραϊκός πανηγύριζε ισοπαλία στο «σπίτι» του ή όταν ο Παναιτωλικός από το 0-2 έφτανε στο 2-2, ουδείς έκανε κριτική στον προπονητή. Τα βέλη πήγαιναν κατευθείαν στους ποδοσφαιριστές!
Συνεπώς, η αληθινή πρώτη φορά που ο Ματίας Αλμέιδα άκουσε σχόλια για τη διαχείριση ή τις επιλογές του, είναι η τωρινή, μετά το 4-3 με την Εσκάλδες. Ισως το κοινό να είχε κάποια πίκρα μέσα του, ορισμένα παράπονα και να βρήκε ευκαιρία να τα εξωτερικεύσει. Καθόλου απίθανο. Σαν ένα ποτάμι που φούσκωνε με τον καιρό. Γιατί πέρυσι, ορισμένοι επιμένουν πως εκείνοι οι χαμένοι βαθμοί κόστισαν στο φινάλε της σεζόν. ‘Η μήπως όχι; Δεν θα γίνει, συνεπώς, κριτική και στον προπονητή;
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».
Παρί Σεν Ζερμέν και Κιλιάν Εμπαπέ έδωσαν μεγάλη δικαστική μάχη και τελικά ο γαλλικός σύλλογος είναι υποχρεωμένος να πληρώσει τον -πλέον- αστέρα της Ρεάλ Μαδρίτης.
Η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (ΕΟΕ) έβγαλε ανακοίνωση με την οποία απαντά στα μεμονωμένα σχόλια για τη χορηγία της εταιρείας του κ. Βαγγέλη Μαρινάκη για την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου.