Victoria’s Secret – H αναγέννηση του διάσημου brand
To 2020, στον απόηχο του σκανδάλου Έπσταϊν, το 55% της Victoria’s Secret πουλήθηκε από την ιδιοκτήτρια l.brands στην Sycamore Partners έναντι 525 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πως το διάσημο brand σέξυ εσωρούχων Victoria’s Secret κόντεψε να φτάσει λίγο πριν την κατάρρευση μέσα στον κυκεώνα των κοινωνικών αλλαγών, του metoo, των νέων κοινωνικών αιτημάτων για την αποσεξουαλικοποίηση του γυναικείου σώματος, για πιο προσιτή μόδα.
H φίρμα κατέρρευσε αλλά δεν εξαφανίστηκε. Άλλαξε και τώρα πλέον, επιχειρεί να χτίσει μια νέα σχέση με τις γυναίκες καταναλώτριες, μια σχέση που, όπως διατείνονται τα νέα στελέχη του marketing της εταιρείας -όλες γυναίκες, δε θα βασίζεται στη σεξουαλικοποίηση του γυναίκειου σώματος.
- Μεξικό: Τουλάχιστον 10 νεκροί και 32 τραυματίες από πτώση λεωφορείου σε χαράδρα
- Νιγηρία: Ο Τραμπ προειδοποιεί και για άλλους βομβαρδισμούς αν δεν σταματήσει η «σφαγή χριστιανών»
- Υεμένη: Η Σαουδική Αραβία ζητά από τους αυτονομιστές του ΣΜΝ να αποχωρήσουν από τα εδάφη που κατέλαβαν
- Ονδούρα: «Συγχαίρει» η σοσιαλιστική κυβέρνηση της Ισπανίας τον εκλεκτό του Τραμπ
- Νιγηρία: Πλήγματα κατά του Ισλαμικού Κράτους εξαπέλυσαν οι ΗΠΑ
- Κυβερνοασφάλεια: Αγορές με τη βοήθεια της AI και προσωπικά δεδομένα


