Victoria’s Secret – H αναγέννηση του διάσημου brand
To 2020, στον απόηχο του σκανδάλου Έπσταϊν, το 55% της Victoria’s Secret πουλήθηκε από την ιδιοκτήτρια l.brands στην Sycamore Partners έναντι 525 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πως το διάσημο brand σέξυ εσωρούχων Victoria’s Secret κόντεψε να φτάσει λίγο πριν την κατάρρευση μέσα στον κυκεώνα των κοινωνικών αλλαγών, του metoo, των νέων κοινωνικών αιτημάτων για την αποσεξουαλικοποίηση του γυναικείου σώματος, για πιο προσιτή μόδα.
H φίρμα κατέρρευσε αλλά δεν εξαφανίστηκε. Άλλαξε και τώρα πλέον, επιχειρεί να χτίσει μια νέα σχέση με τις γυναίκες καταναλώτριες, μια σχέση που, όπως διατείνονται τα νέα στελέχη του marketing της εταιρείας -όλες γυναίκες, δε θα βασίζεται στη σεξουαλικοποίηση του γυναίκειου σώματος.
- Θεσσαλονίκη: Αγρότες έντυσαν με… λαμπιόνα τα τρακτέρ τους – Χριστούγεννα στα μπλόκα
- Η απονομή του τροπαίου του League Cup στον Ολυμπιακό (pics+vid)
- Η τεχνητή νοημοσύνη επανασχεδιάζει την παιδική ηλικία – Προνομιούχες γενιές ή κενό βασίλειο;
- Τα βήματα για έκδοση διαβατηρίου – Πόσο κοστίζει
- Έκλεβαν πέντε σπίτια κάθε βράδυ και έκαναν τηλεφωνικές απάτες – Συνελήφθησαν 12 μέλη της σπείρας
- LIVE: Παναθηναϊκός – Βαλένθια




