Ιησούς από τη Ναζαρέτ: Το τέχνασμα για το καθηλωτικό βλέμμα του ηθοπoιού
Θεωρείται ως η μεγαλύτερη θρησκευτική παραγωγή στην ιστορία της μικρής και της μεγάλης οθόνης, που αναφέρεται στη Γέννηση, τη Ζωή, τα Πάθη και την Ανάσταση του Ιησού Χριστού.
Ο Ιταλός σκηνοθέτης Φράνκο Τζεφιρέλι απέδωσε με ευλάβεια τα Πάθη του Ιησού, αναπαριστώντας τα γεγονότα με πίστη στις Γραφές και απόλυτο σεβασμό στην ιερότητα του θέματος.
Πώς κατάφερε να τονίσει το βλέμμα αυτό που κοιτά στην ψυχή του τηλεθεατή;
Χρησιμοποιώντας μια λεπτή γραμμή από σκούρο μπλε eyeliner στο πάνω βλέφαρο και μια λεπτή γραμμή λευκού eyeliner στο κάτω, ο πρωταγωνιστής είχε ακόμα πιο έντονο βλέμμα.
Η τρομερή ταύτισή του με τον Ιησού Χριστό είχε πολλές συνέπειες στην πορεία του ηθοποιού. Φαίνεται ότι συνδέθηκε τόσο πολύ με το ρόλο στη συνείδηση του κόσμου αλλά και όλων των δημιουργών, που δυσκολεύτηκε πολύ μετά τη σειρά.
Ο ίδιος έχει δηλώσει πως εκτός από το ότι ήταν ο κορυφαίος ρόλος που έπαιξε ποτέ, αυτή η ερμηνεία του τον έφερε κοντά στον Θεό. Δεν μπόρεσε ποτέ ξανά να ερμηνεύσει κάτι καλύτερα, γεγονός που αποδείχθηκε στην πορεία. Όλοι οι μετέπειτα ρόλοι του πέρασαν απαρατήρητοι.
Τα γυρίσματα της σειράς ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 1975 και ολοκληρώθηκαν τον Μάιο του 1976 και έγιναν στο Μαρόκο και την Τυνησία.
- Ερντογάν: «Προστατεύουμε την κληρονομιά των προγόνων μας» λέει για τη μετατροπή της Μονής της Χώρας σε τζαμί
- ΚΟΚ: Το πρόστιμο που προβλέπεται σε όσους κρατάνε θέση πάρκινγκ στο δρόμο
- Τουρκία: Πολλοί νεκροί και τραυματίες από σύγκρουση βυτιοφόρου με λεωφορείο
- «Ο Ιωαννίδης βρίσκεται στην πρώτη θέση της μεταγραφικής λίστας της Σπόρτινγκ»
- Ξεπεσμός χωρίς πάτο για Νετανιάχου – «Εκτελεί τις εντολές του ‘αφέντη’ του, Μπεν-Γκβιρ»
- ΑΔΕΔΥ: Πανυπαλληλική απεργία «ενάντια στην ακρίβεια και την οικονομική εξαθλίωση»