H βρετανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας κορυφαίας έκδοσης της «προσιτής» της σειράς, Sport Series η οποία όπως είχε γίνει γνωστό από καιρό θα υιοθετήσει τα διακριτικά 600 LT όντας η τέταρτη πρόταση στην ιστορία της McLaren που αξιοποιεί την ένδειξη Longtail, παραπέμποντας στην θρυλική F1 Longtail της δεκαετίας του ’90.

Στο προκείμενο, αποτελώντας ουσιαστικά μια σκληροπυρηνική εκδοχή της 570S, η 600LT διαθέτει ένα νέο ανθρακονημάτινο και πιο αεροδυναμικό bodykit το οποίο προσθέτει στο μήκος της επιπλέον 7,3 εκατοστά ενώ με την πρώτη ματιά διακρίνεται επίσης το νέο σύστημα εξαγωγής στην κορυφή του πίσω τμήματος κατ΄αντιστοιχία με την Senna.

Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται το μεγαλύτερο μπροστινό splitter, τα «ξαναγραμμένα» και πιο αεροδυναμικά κατώτερα πλευρικά τμήματα, ο μεγαλύτερος αεροδυναμικός διαχύτης και η αεροτομή που αναλαμβάνει να αυξήσει την παραγόμενη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

Εκτός της οπτικής διαφοροποίησης, η 600LT, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων τόσο εκτός όσο και εντός είναι και κατά 96 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με το μοντέλο στο οποίο βασίζεται, με το συνολικό της βάρος να σταματά σε 1.247 κιλά.

Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό εκτός από τα αεροδυναμικά στοιχεία που κατασκευάζονται από ανθρακονήματα από το ακριβό αυτό υλικό κατασκευάζονται επίσης η οροφή, τα χαρακτηριστικά «φτερά» στα πλευρά της,  αλλά και τα καθίσματα της 600LT η οποία ως προς αυτό θα προσφέρει δύο επιλογές: τα αγωνιστικά καθίσματα της P1 ή τα «απλά» επίσης ανθρακονημάτινα της Senna.

Στην καρδιά της φιλοξενείται μια αναβαθμισμένη εκδοχή του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 των 3,8 λίτρων η ισχύς της οποίας έχει αυξηθεί κατά 30 ίππους σε σχέση με την 570S, αποδίδοντας 600 ίππους και 620 Nm ροπής.

Αν και επί του παρόντος η McLaren δεν έχει δημοσιοποιήσει μεγέθη επιδόσεων, επιφυλασσόμενη για την επίσημη πρώτη της 600LT στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, με τα παραπάνω δεδομένα η 600 LT αναμένεται να είναι ταχύτερη σε σχέση με την 570S η οποία απαιτεί 3,2 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα και 9,5 δευτερόλεπτα για το sprint από 0-200 χλμ./ώρα.

Αυτό που επίσης δεν ανακοινώνει η βρετανική φίρμα, είναι το τιράζ της 600LT επισημαίνοντας μόνο ότι θα είναι εξαιρετικά περιορισμένο καθώς το Woking προτίθεται η παραγωγή της να διαρκέσει για μόλις ένα χρόνο.

Γράψτε το σχόλιό σας