H υπό εξέλιξη κορυφαία έκδοση του νέου Megane, δίνει το στίγμα της από το απαιτητικό Nurburgring, εν όψει της άφιξής της η οποία αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2017.
H υπό εξέλιξη κορυφαία έκδοση του νέου Megane, δίνει το στίγμα της από το απαιτητικό Nurburgring, εν όψει της άφιξής της η οποία αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, το νέο Megane RS θα επιχειρήσει να αντιμετωπίσει τα υπόλοιπα μικρομεσαία «hot hatch», προβάλλοντας, σύστημα τετραδιεύθυνσης και ισχύ που θα ξεπερνά τους 300 ίππους.
Στην καρδιά του νέου Megane RS αναμένεται να αξιοποιηθεί ένας νέος δίλιτρος turbo η ισχύς του οποίου θα ξεπεράσει τους 300 ίππους ενώ το σύνολο, αναμένεται να συμπληρώσει ένα μηχανικό κιβώτιο για τους πιο παραδοσιακούς ευρωπαίους οδηγούς, ενώ διαθέσιμο σε ορισμένες αγορές, θα είναι και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC που ήδη εξοπλίζει το Clio RS.
Επιπλέον, στην περίπτωση του RS αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της μία αναβαθμισμένη, για πιο απαιτητικές συνθήκες, εκδοχή του συστήματος τετραδιεύθυνσης το οποίο ήδη εξοπλίζει την έκδοση GΤ η οποία επίσης φέρει την υπογραφή της Renault Sport σε ορισμένα χαρακτηριστικά της.
Το συγκεκριμένο σύστημα αναμένεται να προσθέσει στο Megane RS επιπλέον χρηστικότητα στις χαμηλές ταχύτητες αλλά και καλύτερο «κράτημα» στις υψηλές.
Εξάλλου όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Renault, αυτήν την φορά υιοθετήθηκε μια διαφορετική προσέγγιση σε ό,τι αφορά την εξέλιξη της RS έκδοσης η εξέλιξη της οποίας ξεκίνησε ταυτόχρονα με την ήδη γνωστή νέα γενιά του Megane δίνοντας περισσότερη ευελιξία στους μηχανικούς της Renault Sport και λόγο στα χαρακτηριστικά του γαλλικού μικρομεσαίου μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά τα μελλοντικά σχέδια της RenaultSport πηγή από το εσωτερικό της γαλλικής φίρμας δεν αποκλείει την αξιοποίηση υβριδικών συνόλων σε RS εκδόσεις, ωστόσο, το συγκεκριμένο project βρίσκεται ακόμα υπό διερεύνηση.
Αν και προς το παρόν το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν προσφέρει και πολλά στοιχεία για την εικόνα του νέου Megane RS, η γαλλική φίρμα αναμένεται να χρησιμοποιήσει τα συνήθη αισθητικά της όπλα, πλαισιώνοντας τη γενναιόδωρη ισχύ του μικρομεσαίου RS με στοιχεία όπως οι διογκωμένοι θόλοι οι πιο αιχμηροί προφυλακτήρες, και τα ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα τα οποία θα αναλάβουν να το διαχωρίσουν από τις «πολιτικές» του εκδόσεις.