Ο Ολυμπιακός είναι ο Κυπελλούχος Ελλάδας (και) για το 2016 στις Γυναίκες, με τις «ερυθρόλευκες» να κάνουν επίδειξη δύναμης στον τελικό της διοργάνωσης, το φάιναλ-4 της οποίας φιλοξενήθηκε στη Χίο, επικρατώντας της ΑΕΚ με 3-0 και πανηγυρίζοντας τον πρώτο τίτλο της χρονιάς. Η πειραϊκή ομάδα είναι από σήμερα η πολυνίκης του θεσμού, καθώς αυτό ήταν το έκτο συνεχές τρόπαιο.
Ο Ολυμπιακός είναι ο Κυπελλούχος Ελλάδας (και) για το 2016 στις Γυναίκες, με τις «ερυθρόλευκες» να κάνουν επίδειξη δύναμης στον τελικό της διοργάνωσης, το φάιναλ-4 της οποίας φιλοξενήθηκε στη Χίο, επικρατώντας της ΑΕΚ με 3-0 και πανηγυρίζοντας τον πρώτο τίτλο της χρονιάς. Η πειραϊκή ομάδα είναι από σήμερα η πολυνίκης του θεσμού, καθώς αυτό ήταν το έκτο συνεχές τρόπαιο.
Τα σετ: 25-18, 25-08, 25-13
Αυτός ήταν ο τρίτος τελικός που οι δύο ομάδες βρέθηκαν αντιμέτωπες στον τελικό του Κυπέλλου, με τον Ολυμπιακό να μετρά ισάριθμες νίκες (3-2 στην Σάμο το 2011, 3-1 στην Σαντορίνη το 2013). Στο κατάμεστο κλειστό των Καμποχώρων από οπαδούς των δύο ομάδων, αγωνιστικά ενδιαφέρον υπήρχε μόνο στο πρώτο σετ, όπου η ΑΕΚ κατάφερε να είναι κοντά στο σκορ ως το 9-9.
Εκεί ο Ολυμπιακός πήρε μια διαφορά (12-9) και μετά το 16-13 ξέφυγε 21-16, με την Ένωση να μην έχει αποτελεσματικότητα στην επίθεση. Μετά το 1-0 ο Ολυμπιακός πίεσε αφόρητα από το σερβίς (9 άσοι έναντι 1), στοιχείο που του επέτρεψε να έχει και πολύ αποτελεσματικό μπλοκ (12 έναντι 4), με την Τζίνα Λαμπρούση να αναδεικνύεται MVP του φάιναλ-4.
Τα δικά της συγχαρητήρια έδωσε και η ΠΑΕ Ολυμπιακός, με ανακοίνωση της που εξέδωσε.
Αναλυτικά: «Η ΠΑΕ Ολυμπιακός συγχαίρει τη γυναικεία ομάδα βόλεϊ του συλλόγου μας, για την κατάκτηση -και φέτος- του Κυπέλλου Ελλάδας! Ο Ολυμπιακός συνεχίζει να γράφει ιστορία, σε όλα τα αθλήματα και το έκτο συνεχόμενο Κύπελλο για τις «ερυθρόλευκες» αποτελεί ακόμη μία »χρυσή σελίδα»!»
Μετά τη λήξη του αγώνα η MVP, Γεωργία Λαμπρούση, είπε: «Τώρα ποιος βγήκε mvp, δεν έχει σημασία, όλες έχουμε έναν κοινό στόχο. Αυτά τα παιχνίδια ήταν νοκ άουτ, κάθε πόντος κοστίζει. Ήμασταν πολύ σοβαρές σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και του τουρνουά και γι’ αυτό είχαμε αυτό το αποτέλεσμα». Μαυρομάτης: «Το άθλημα έδειξε πως ο αθλητισμός μπορεί να λειτουργεί σαν γιορτή»
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πετοσφαίρισης (ΕΟΠΕ), Αχιλλέας Μαυρομάτης, στάθηκε στο φίλαθλο πνεύμα που επικράτησε, χωρίς να αμαυρώσουν επεισόδια, την τελική φάση του θεσμού, που φιλοξενήθηκε στη Χίο.
«Για ακόμη μια φορά το άθλημα του βόλεϊ έδειξε σε όλη τη φίλαθλη Ελλάδα πώς μπορεί και πρέπει να λειτουργεί ο αθλητισμός, σαν γιορτή. Έδειξε πώς μπορεί και πρέπει να διεξάγονται τα αθλητικά γεγονότα χωρίς βία. Έδειξε πώς έχοντας όραμα και συγκεκριμένους στόχους αλλά και κανόνες που εφαρμόζονται ίσα για όλους μπορείς να πετύχεις ξεπερνώντας όλες τις αντιξοότητες. Έδειξε πως όταν θέλουμε μπορούμε οι ομάδες και οι αθλητές να είναι αντίπαλοι μόνο κατά τη διάρκεια του αγώνα και φίλοι έξω πριν ή μετά από αυτόν. Έδειξε πως οι άνθρωποι που ζουν στη Χίο αλλά και σε όλη την ακριτική Ελλάδα δικαιούνται το έμπρακτο ενδιαφέρον μας και την στήριξή μας. Έδειξε πως ο αθλητισμός μπορεί να στείλει μηνύματα ειρήνης και στήριξης τόσο σε αυτούς που αναγκάζονται να αφήσουν τα πάντα πίσω τους και να κινηθούν για άλλες πατρίδες όσο και αυτούς που τους υποδέχονται και τους αντιμετωπίζουν με ανθρωπιά και αγάπη. Έδειξε πως ο αθλητισμός ενώνει και δεν έχει σύνορα.
Αισθάνομαι την ανάγκη να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου στον Δήμο Χίου στην Αστυνομία στην ΕΡΤ στην Τοπική Επιτροπή Χίου στους διαιτητές των αγώνων που επιτέλεσαν εξαιρετικά τα καθήκοντά τους σε όλες τα σωματεία αθλήτριες και προπονητές όχι σε όσους αγωνίστηκαν στο Final 4 αλλά και στα 179 σωματεία που συμμετείχαν από την αρχή του θεσμού και τέλος σε όλους τους συνεργάτες μου στην Ομοσπονδία που συμμετέχουν στον αγώνα μας για ανάπτυξη του αθλήματος στις δύσκολες συνθήκες που βιώνει η πατρίδα μας,» δήλωσε ο Αχιλλέας Μαυρομάτης. Κοβάτσεβιτς: «Χαρούμενος που έγινα ο πρώτος ξένος προπονητής που κατακτά το Κύπελλο»
Αξίζει να σημειωθεί ότι άπό σήμερα ο Μπράνκο Κοβάτσεβιτς είναι ο πρώτος ξένος τεχνικός που κατακτά το Κύπελλο Ελλάδας βόλεϊ των γυναικών. Ο τεχνικός του Ολυμπιακού απέδωσε την επιτυχία αυτή, στις άριστες συνθήκες που βρήκε στην ομάδα του Πειραιά.
«Ήταν εύκολο γιατί ήμασταν προετοιμασμένοι καλά από τους στατιστικολόγους και το σταφ μέχρι τα κορίτσια. Μπορεί να φάνηκε εύκολο αλλά δεν ήταν, σίγουρα δεν μπορείς να προετοιμάσεις ένανα αγώνα τόσο γρήγορα, αυτό το αποτέλεσμα βγαίνει μέσα από τη δουλειά. Δέιξαμε σεβασμό στον αντίπαλο. Είμαι χαρούμενος που μαθαίνω ότι είμαι ο πρώτος ξένος προπονητής που κατακτά το Κύπελλο αλλά και γιατί η ομάδα «σπάει» τα ρεκόρ. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλο όνομα στην Ευρώπη σε όλα τα σπορ, οι συνθήκες είναι άριστες και τέτοιες συνθήκες τις βρίσκεις σε ελάχιστες ομάδες στο εξωτερικό. Συγχαρητήρια για όλη τη διοργάνωση», δήλωσε ο Κοβάτσεβιτς.
* Μετά τα σοβαρότατης έκτασης επεισόδια, που έγιναν στη Λεωφόρο Λαυρίου στις 29 Μαρτίου μεταξύ οπαδών του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού και τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του Μιχάλη Φιλόπουλου, η ΕΟΠΕ αποφάσισε τη ματαίωση της διοργάνωσης σε ένδειξη πένθους.
Η Ρούξι Ντουμιτρέσκου πανηγύρισε περισσότερες φορές από κάθε άλλη αθλήτρια την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, συνολικά οκτώ. Με διαφορά ενός τίτλου ακολουθεί η Μαρία Γκαραγκούνη, ενώ στους πέντε βρίσκονται οι Μυλωνά, Χατζηνικολάου και Τέζα. Αναλυτικά ο πίνακας με τις αθλήτριες που στέφθηκαν Κυπελλούχες Ελλάδας:
Από 5 τίτλους μετρούν Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός στο θεσμό του Κυπέλλου. Ακολουθούν τα Βριλήσσια με τέσσερις, ενώ από μία φορά το Κύπελλο κατέληξε στους Πανελλήνιο και ΖΑΟΝ. Αναφορικά με τους προπονητές, οι Δημήτρης Μπαχράμης και Γιάννης Νικολάκης έχουν πανηγυρίσει από τέσσερις φορές, ενώ τρεις ο Δημήτρης Φλώρος.
Ο Ολυμπιακός έφτασε πέρυσι τον Παναθηναϊκό στις κατακτήσεις τίτλων στο Κύπελλο Ελλάδας. Οι «αιώνιοι» αντίπαλοι μετρούν από 5 τρόπαια στη διοργάνωση και, αν κάποιος από τις δύο κατακτήσει το φετινό, θα είναι ο πολυνίκης.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.