Η νέα γενιά της Σειράς 3 δίνει το στίγμα της από το σκανδιναβικό βορρά, προσφέροντας μια ευκαιρία παρατήρησης και αποκωδικοποίησης των νέων χαρακτηριστικών της.
Η νέα γενιά της Σειράς 3 επιστρέφει, προσφέροντας μια ακόμα ευκαιρία παρατήρησής της ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου, αυτή τη φορά με φόντο των σκανδιναβικό βορρά.
Με δεδομένο ότι πρόκειται για πρώιμη φάση εξέλιξης της νέας γενιάς του μοντέλου η οποία φέρει την κωδική ονομασία G20 πίσω από το καμουφλάζ δεν κρύβεται η τελική σχεδίαση της νέας 3άρας που ωστόσο φαίνεται να διατηρεί τις γνώριμες αναλογίες της.
Αυτό που ωστόσο θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι πίσω από τις μεταλλικές επιφάνειες βρίσκεται μια νέα πισωκίνητη αρχιτεκτονική η οποία στο εσωτερικό λεξιλόγιο της BMW ονομάζεται CLAR. Η συγκεκριμένη πισωκίνητη πλατφόρμα είναι η ίδια που φιλοξενεί ήδη τη Σειρά 7 και όπου θα βασίζονται όλα τα μοντέλα των Βαυαρών από την Σειρά 3 και «πάνω».
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής είναι η μείωση βάρους που θα επιφέρει –και- στη Σειρά 3 με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο για το οδικά της χαρακτηριστικά όσο και σε επίπεδο αποδοτικότητας.
Εκτός από την νέα αρχιτεκτονική, επίσης δεδομένη για τη νέα η Σειρά 3 θα πρέπει να θεωρείται η περαιτέρω βελτίωση της αντιληπτής ποιότητας σε κάθε επίπεδο με στόχο τον αναπροσδιορισμό της έναντι του ανταγωνισμού ως προς αυτήν την κατεύθυνση.
Σε αυτό το πλαίσιο η νέα BMW Σειρά 3 αναμένεται να ενσωματώσει περισσότερη τεχνολογία αλλά και πλουσιότερο εξοπλισμό που θα ενισχύει τη σχέση αξίας/τιμής.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς για να μιλήσει κανείς για τα μηχανικά μέρη ενός αυτοκινήτου που πρόκειται να περάσει στην παραγωγή το 2018, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, όπως άλλωστε και η παρουσία των τρικύλινδρων συνόλων βενζίνης και diesel στη βάση της γκάμας του αυτοκινήτου.