Η νέα γενιά της Χ1 ετοιμάζεται να διευρύνει το φάσμα επιλογών της προσθέτοντας στις εκδόσεις της μια νέα, μεγαλύτερη επταθέσια εκδοχή η οποία και εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό στην τελική φάση δοκιμών εξέλιξης.
Αν και με την πρώτη ματιά το δοκιμαστικό πρωτότυπο δείχνει πολύ γνώριμο, διαθέτοντας όλα τα στοιχεία που το ταυτοποιούν ως την νέα Χ1, μια προσεκτική παρατήρηση στη σιλουέτα του, αποκαλύπτει ότι ουσιαστικά πρόκειται για μια νέα, μεγαλύτερη έκδοση αμαξώματος η οποία φέρεται να φιλοξενεί στο εσωτερικό της μια επταθέσια διάταξη.
Διαθέτοντας μεγαλύτερο μήκος, μια διαφορετική γραμμή οροφής και λίγο χαμηλότερο πίσω τμήμα το νέο επταθέσιο μοντέλο, φαίνεται να διαφοροποιείται και σε ορισμένες αισθητικές λεπτομέρειες του αμαξώματος δίνοντας το στίγμα ενός πιο οικογενειακού και πρακτικού χαρακτήρα, αλλά και διασκεδάζοντας τις εντυπώσεις των μεγαλύτερων αναλογιών του προς όφελος ενός κομψού αποτελέσματος.
Όπως και να έχει με τη σχεδίαση, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η επταθέσια Χ1 έχει ως αφετηρία την ίδια εμπροσθοκίνητη αρχιτεκτονική με την ήδη γνωστή εκδοχή του SUV, μεγιστοποιώντας τα πλεονεκτήματα ευρυχωρίας που εξασφάλισε η νέα γενιά της.
Αυτό σημαίνει επίσης ότι η νέα εκδοχή της Χ1 η οποία φημολογείται ότι θα ονομαστεί Gran X1, χωρίς ωστόσο τίποτα ακόμα να έχει ανακοινωθεί επισήμως θα υιοθετήσει την ίδια γκάμα αποδοτικών κινητήρων, εκκινώντας από τους τρικύλινδρους diesel και βενζίνης με χωρητικότητα 1,5 λίτρου και απόδοση 136 και 116 ίππων αντίστοιχα.
Τη σκυτάλη στην γκάμα θα πάρουν οι δίλιτροι κινητήρες βενζίνης και diesel με ισχύ από 150 έως και 231 ίππους σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης xDrive επιλογή και το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων.
Παράλληλα, σε δεύτερο χρόνο δεν αποκλείεται να υπάρξει και μια plug-in υβριδική έκδοση στα πρότυπα της αντίστοιχης εκδοχής της Σειράς 2 Active Tourer.