Ένας «γυμνός υπνοβάτης» έρχεται να σκανδαλίσει κολέγιο θηλέων
Ο «υπνοβάτης», ένα ανατριχιαστικά αληθινό γλυπτό του καλλιτέχνη Τόνι Ματέλι, το οποίο τοποθετήθηκε σε ιδιωτική σχολή Καλών Τεχνών (και θηλέων) της Μασσαχουσέττης έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια μεταξύ των φοιτητριών.
Ο «υπνοβάτης», ένα ανατριχιαστικά αληθινό γλυπτό του καλλιτέχνη Τόνι Ματέλι, το οποίο τοποθετήθηκε σε ιδιωτική σχολή Καλών Τεχνών (και θηλέων) της Μασσαχουσέττης έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια μεταξύ των φοιτητριών.
Το γλυπτό, όπου εικονίζεται ένας άνδρας με το εσώρουχό του σε μια στάση που θυμίζει κάτι μεταξύ υπνοβάτη, αλλά και ζόμπι τοποθετήθηκε σε κεντρικό σημείο της φοιτητικής εστίας εν όψει εγκαινίων έκθεσης τέχνης.
Αρκετοί δημιούργησαν άμεσα σελίδα στο ίντερνετ, προκειμένου να μαζέψουν υπογραφές για την απομάκρυνσή του. Εξηγούν ότι προκαλεί φόβο, αλλά και υπόνοιες σεξουαλικής επίθεσης.
Η υπεύθυνη της έκθεσης εξήγησε ότι ακριβώς αυτός είναι ο σκοπός του γλυπτού: να προκαλέσει αντιδράσεις και συζητήσεις, συνδέοντας την έκθεση με τον έξω κόσμο.
«Μου αρέσει πραγματικά η ιδέα της τέχνης που δραπετεύει από το μουσείο, θολώνοντας κατά κάποιο τρόπο αυτό που πρέπει να περιμένουμε εντός της έκθεσης και αυτού που υπάρχει στον έξω κόσμο» είπε η Λίζα Φίσμαν.
Όσο για τις φοιτήτριες της σχολής, τα σχόλια ποικίλουν, Η Μπρίτζετ Σράινερ είπε στην Boston Globe ότι ανατρίχιασε μόλις είδε το γλυπτό, πιστεύοντας ότι ένας γυμνός άνδρας περιφέρεται στην εστία.
«Ενοχλεί, αλλά με την καλή έννοια» ήταν το σχόλιο της καθηγήτριας Αγγλικών Σάρα Ράντελ.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ουγγαρία: Δεν θα δεχτούμε «ούτε έναν μετανάστη», απειλεί ο Όρμπαν – Αψηφά τη νέα συμφωνία της ΕΕ
- Στα κάγκελα οι γαλάζιοι βουλευτές για τους αγρότες: Δριμεία κριτική, ζητούν εξηγήσεις και λύσεις
- Καλύβια: Φωτογραφικά ντοκουμέντα από τον εμπρηστικό μηχανισμό που είχε τοποθετηθεί κάτω από αυτοκίνητο
- Το μαροκινό καφτάνι στον Κατάλογο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO
- Αυτή είναι η διαδικασία για το συμβόλαιο του Λανουά
- Int.: Έρχεται αυτό το Σάββατο στα νέα με τα μεγάλα γεγονότα του 21ου αιώνα




