Δωδώνη : Έμφαση στην περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης
Νέα αρχή επιχειρεί να κάνει η Παγωτά Δωδώνη. Στόχος της εταιρείας είναι να ενδυναμώσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά παγωτού και ταυτόχρονα να επεκτείνει τις εργασίες της στο εξωτερικό, με επίκεντρο την Ανατολική Ευρώπη. Ο διευθύνων σύμβουλος της «Παγωτά Δωδώνη», Χαράλαμπος Σαββίνος, αναλύοντας το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου ανέφερε […]
Νέα αρχή επιχειρεί να κάνει η Παγωτά Δωδώνη. Στόχος της εταιρείας είναι να ενδυναμώσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά παγωτού και ταυτόχρονα να επεκτείνει τις εργασίες της στο εξωτερικό, με επίκεντρο την Ανατολική Ευρώπη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της «Παγωτά Δωδώνη», Χαράλαμπος Σαββίνος, αναλύοντας το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η εταιρεία σύναψε συνεργασίες με τη Mondelez (πρώτη Kraft Foods) και τη Φαρμασερβ- Lilly που παράγει το γλυκαντικό στέβια Sweety για την παραγωγή προϊόντων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες, ενέταξε στην γκάμα της το παγωμένο παγωτό (frozen yogurt), το οποίο αναπτύσσεται με αλματώδεις ρυθμούς και προσάρμοσε τις τιμές της σε χαμηλότερα επίπεδα.
Παράλληλα, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Παγωτά Δωδώνη δρομολογείται η ανανέωση της εικόνας του δικτύου των καταστημάτων της και συνεχίζει η έντονη διαφημιστική προβολή της εταιρείας και στα social media.
Έμφαση θα δοθεί στην περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης, όπου υπάρχει πρόσφορο έδαφος για το ποιοτικό παγωτό και σχετικά μικρός ανταγωνισμός. Ήδη, δυο νέα καταστήματα άνοιξαν σε Κύπρο και Βουλγαρία, ενώ θέμα χρόνου θεωρείται η είσοδος στην Ρωσία. Ανάλογες προσπάθειες γίνονται και για απευθείας εξαγωγές σε σούπερ μάρκετ σε Ανατολική και Δυτική Ευρώπη καθώς απώτερος στόχος είναι οι διεθνείς πωλήσεις να αποτελούν το 30% τα επόμενα χρόνια από μόλις 5% που είναι σήμερα.