Εκκίνηση πήρε το δεύτερο τριήμερο τεστ στην πίστα Sepang στη Μαλαισία για τις ομάδες και τους αναβάτες του MotoGP. Για μία ακόμη φορά τα βλεμματα θα μαζέψουν πάνω τους οι αναβάτες των εργοστασιακών ομάδων Honda, Yamaha και Ducati
Η Honda θα φέρει στη Μαλαισία τη νέα μοτοσικλέτα που θα χρησιμοποιηθεί μετά τους πρώτους 4 αγώνες προκειμένου να αξιολογηθεί. Ο M. Marquez όπως και D. Pedrosa θα επικεντρωθούν, αυτήν τη φορά, στα stints μεγάλων αποστάσεων για να δουν πως συμπεριφέρεται η RC213V σε συνθήκες αγώνα. Ο D. Pedrosa θα δουλέψει περισσότερο στην κατανομή του βάρους και στο που θα μοιράσουν οι μηχανικοί τα τρία επιπλέον κιλά της μοτοσικλέτας. Όσο για τον rookie M. Marquez αυτός θα πρέπει να προσαρμόσει την οδήγησή του στα ηλεκτρονικά συστήματα της RC213V.
Στη Yamaha, οι J. Lorenzo και V. Rossi περιμένουν το νέο κιβώτιο ταχυτήτων. Οι φήμες, αλλά και κάποιες δηλώσεις του Jorge Lorenzo, κάνουν λόγο για καθυστέρηση στην εμφάνιση του seamless κιβωτίου. Ωστόσο υπάρχει μία περίπτωση να το δούμε στις δοκιμές.
Οι δύο πρέπει να δουλέψουν στο αρμονικό πέρασμα της δύναμης στον τροχό. Οι φήμες μιλούν για ένα ενισχυμένο πλαίσιο και ένα νέο «ψαλίδι» στην πίσω ανάρτηση.
Στην Ducati οι Nicky Hayden και Andrea Dovizioso μάλλον περιμένουν θαύματα παρά κάποια αλλαγή. Η στρατηγική της Scuderia είναι ξεκάθαρη: Πρώτα πρέπει να εξαντληθούν τα περιθώρια της υπάρχουσας μοτοσικλέτας και των εξαρτημάτων της και μετά θα προχωρήσει σε δραστικές αλλαγές. Αυτό σημαίνει πως οι αναβάτες της πρέπει να παλέψουν και να πιεστούν εκείνοι στα όριά τους.
Βέβαια, πολλοί συζητούν για το τι κάνει ο δοκιμαστής Franco Battaini στο Mugello. Ο Ιταλός δοκιμάζει ένα νέο πλαίσιο αλλά και πολλά νέα ηλεκτρονικά συστήματα.
Στη Sepang ίσως να υπάρχει ένα νέο πλαίσιο για δοκιμή. Είναι εκείνο που δοκίμασε ο Andrea Iannone στη Jerez πριν από περίπου 10 ημέρες. Ενδιαφέρον θα έχει η συμμετοχή του Ben Spies, ο οποίος θα είναι καλύτερα στην υγεία του και θα πιέσει περισσότερο την Ducati.
Στις ιδιωτικές ομάδες ο Cal Crutchlow, θα διεκδηκήσει μια αναβάθμιση στο πακέτο της μοτοσικλέτας και των εξαρτημάτων του, ενώ ο Stefan Bradl από την άλλη θα συνεχίσει τη δουλειά πάνω στην ημι-εργοστασιακή RC213V της LCR Honda.
Στις CRT μοτοσικλέτες, το σημαντικότερο νέο θα είναι η πρώτη εμφάνιση του δικύκλου του Paul Bird με δικό του πλαίσιο και κινητήρα Aprilia. Η PBM-01 είναι μία φιλόδοξη πρόταση, την οποία θα οδηγήσει το 2013 ο Michael Laverty.