Nielsen : Πτώση 6,6% στα έσοδα του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων το 2012
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen τα έσοδα στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων μειώθηκαν κατά 6,6% το 2012 και περιορίσθηκαν στα 7,2 δισ. ευρώ, έναντι 7,7 δισ. ευρώ το 2011. Συνολικά από το 2009 μέχρι και το 2012 οι απώλειες εσόδων για το λιανεμπόριο τροφίμων ανέρχονται στο ποσό των 1,3 δισ. ευρώ. Η ίδια έρευνα […]
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen τα έσοδα στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων μειώθηκαν κατά 6,6% το 2012 και περιορίσθηκαν στα 7,2 δισ. ευρώ, έναντι 7,7 δισ. ευρώ το 2011. Συνολικά από το 2009 μέχρι και το 2012 οι απώλειες εσόδων για το λιανεμπόριο τροφίμων ανέρχονται στο ποσό των 1,3 δισ. ευρώ. Η ίδια έρευνα αποτυπώνει την στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία διατηρούν την ανοδική τους πορεία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, οι πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ανήλθαν σε 758,6 εκατ. ευρώ το 2012, ενώ το μερίδιό τους ξεπέρασε το 16%.