H πίστα του Nurburgring βρίσκεται ένα βήμα πριν την κατάθεση της χρεοκοπίας, σύμφωνα με ανακοίνωση των αρχών του κρατιδίου Ρηνανίας-Παλατινάτου όπου και ανήκει κατά πλειοψηφία η γερμανική πίστα, οι οποίες αποδίδουν ευθύνες στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και στην καθυστέρηση έγκρισης του πακέτου διάσωσης για τη γερμανική εμβληματική πίστα.
Η Nurburgring GmbH ανήκει κατά 90% στο γερμανικό κρατίδιο και τα οικονομικά προβλήματα ξεκίνησαν και γιγαντώθηκαν λόγω διαμάχης της διαχειρίστριας εταιρείας με τις γερμανικές αρχές για την χρονομίσθωση της πίστας. Οι τοπικές αρχές αποφάσισαν να προχωρήσουν σε αναδιάρθρωση της επιχείρησης με ταυτόχρονη χρηματοδότησή της.
Ωστόσο, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση των γερμανικών αρχών: «…στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας η Ευρωπαϊκή Επιτροπή άφησε να εννοηθεί ότι ίσως δεν υπάρξει θετική απόφαση για την αίτηση έγκρισης επιδότησης πριν τις 30 Ιουλίου 2012. Μέχρι τότε η Nurbgurgring GmbH μπορεί να μην είναι σε θέση να εκπληρώσει τις οικονομικές της υποχρεώσεις».
H γερμανική πίστα του Nurburgring φιλοξενεί, μεταξύ άλλων, και την κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε δύο χρόνια, εκ περιτροπής, με την πίστα του Hockenheim.
Το 2013 χρονικά, είναι η σειρά τoυ Nurburgring να φιλοξενήσει το γερμανικό GP, ωστόσο προς στιγμήν, η διοργάνωση απειλήθηκε από τη διαμάχη που ξέσπασε μεταξύ των γερμανικών αρχών και της διαχειρίστριας εταιρείας της πίστας για το συμβόλαιο Leasing της πίστας.
Αναλυτικότερα, οι αρχές της Ρηνανίας-Παλατινάτου, έχοντας επενδύσει αρκετά εκατομμύρια στη δημιουργία ενός θεματικού πάρκου στην πίστα, έκαναν μια απόπειρα να αναγκάσουν την διαχειρίστρια εταιρεία του Nurburgring –Nurburgring Automotive GmbH (NAG)- να καταβάλλει τα χρωστούμενα, ανακοινώνοντας τη διακοπή του συμβολαίου της, ενόσω όμως η NAG βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις με τον Bernie Ecclestone για το γερμανικό GP του 2013.
Τελευταίο επεισόδιο στο σήριαλ της παραπάνω εμπλοκής ήταν η ανακοίνωση της NAG ότι έχει φτάσει σε μια πρώτη συμφωνία με τον ισχυρό άνδρα της F1 ενώ, προφανώς σε μια προσπάθεια κατευνασμού των γερμανικών αρχών, αναζητά επιπλέον συμφωνίες για την φιλοξενία διοργανώσεων όπως το GP φορτηγών της ADAC αλλά και events, ανεξάρτητων από το μηχανοκίνητο αθλητισμό όπως ενός ετήσιου φεστιβάλ rock.
Επιπλέον των αγωνιστικών και μη διοργανώσεων η πίστα είναι απο τα αγαπημένα πεδία δοκιμών των γερμανικών και μη αυτοκινητοβιομηχανιών δεδομένου ότι αποτελεί την απαιτητικότερη της Ευρώπης.