Tη διαρροή που πρόδωσε την εμφάνιση της νέας γενιάς του γαλλικού μοντέλου επιβεβαιώνοντας τις προσδοκίες για μια αιχμηρή εμφάνιση, ακολούθησε η επίσημη δημοσιοποίηση και των υπολοίπων στοιχείων που αφορούν το γαλλικό supermini.
Λίγο μετά τη διαρροή που πρόδωσε τη νέα αιχμηρότερη εμφάνιση της νέας γενιάς του γαλλικού μοντέλου η Renault προχώρησε στη δημοσιοποίηση των στοιχείων που αφορούν το νέο Clio το οποίο θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια εκθεσιακή πρεμιέρα του στη γαλλική πρωτεύουσα στα τέλη Σεπτεμβρίου.
Πέρα από την κάτι παραπάνω, από αιχμηρότερη αισθητική που ακολούθησαν οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας για την τέταρτη γενιά του μοντέλου, η οποία, παρεμπιπτόντως, αποτελεί και το πρώτο δείγμα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Renault, το νέο Clio υπόσχεται μεγάλα περιθώρια εξατομίκευσης τόσο εντός όσο και εκτός.
Έτσι, πέρα από τα καθιερωμένα στοιχεία που αφορούν τις «κύριες» επιφάνειες του εσωτερικού και τις επενδύσεις σε καθίσματα και πόρτες, η Renault υπόσχεται στους μελλοντικούς αγοραστές του Clio λόγο καθώς και μια ευρύτατη γκάμα επιλογών για κάθε στοιχείο που υπάρχει στο θάλαμο επιβατών.
Το ίδιο θα ισχύσει και για το εξωτερικό όπου οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες του θα μπορούν να επιλέξουν, μεταξύ άλλων, και διαφορετικά γραφικά για την οροφή.
Παράλληλα, με τις επιλογές αισθητικού περιεχομένου η τέταρτη γενιά του γαλλικού supermini θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ νέων και προσιτών gadget τα οποία θα αποτελούν μέρος του εξοπλισμού του, προαιρετικού ή βασικού, αναλόγως με την έκδοση.
Σε αυτά συγκαταλέγονται κάμερες οπισθοπορείας, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ένα σύστημα ήχου με αναβαθμισμένα ηχεία και κυρίως το νέο σύστημα infotainment της φίρμας R-Link το οποίο διαθέτει οθόνη εφτά ιντσών και περιγράφεται από τη γαλλική φίρμα ως μια ταμπλέτα ενσωματωμένη στο ταμπλό του αυτοκινήτου.
Στις λειτουργίες της, εκτός από το σύστημα πλοήγησης με την υπογραφή της TomTom και τη δυνατότητα ελέγχου των περιφερειακών συστημάτων του αυτοκινήτου, περιλαμβάνεται η δυνατότητα σύνδεσης με το Internet απ’ όπου, μεταξύ άλλων, ο οδηγός αποκτά πρόσβαση στο R-Link Store της φίρμας και σε μια σειρά από εφαρμογές που έχουν εξελιχθεί ειδικώς για το γαλλικό supermini.
Πέρα από τα τεχνολογικά gadget, πρωταγωνιστική θέση στα νέα στοιχεία της τέταρτης γενιάς του γαλλικού supermini θα διεκδικήσει η δυνατότητα επιλογής ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, για πρώτη φορά στην ιστορία του Clio αλλά και της κατηγορίας.
Επίσημη πρώτη στο Renault Clio πραγματοποιεί και ο νέος, βενζινοκινητήρας Εnergy TCe 90 ο οποίος υπόσχεται εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 99 γρ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 4,3 λίτρων/100 χλμ.
Πρόκειται για ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 900 κ.εκ. με απόδοση 90 ίππων ο οποίος εξοπλίζεται με start stop, προσφέροντας 21% περισσότερη οικονομία σε σχέση με το TCe 100 που αντικαθιστά.
Tις εκδόσεις βενζίνης θα συμπληρώσει ο TCe 120 κινητήρας της Renault με χωρητικότητα 1,2 λίτρων και απόδοση 120 ίππους o οποίος στην περίπτωση του Clio συνδυάζεται με το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το ρόλο της πιο αποδοτικής έκδοσης του Clio θα αναλάβει ωστόσο η πετρελαιοκίνητη έκδοση του, η οποία εφοδιάζεται με βελτιωμένο κινητήρα dCi 90 όπου η απόδοση παραμένει στους 90 ίππους, ενώ η ροπή αυξάνεται κατά 20 Nm στα 220 Nm. Χάρη στην αναβαθμισμένη εκδοχή του dCi του 1,5 λίτρου και στην παρουσία stop&start η αποδοτικότερη έκδοση του Clio υπόσχεται κατανάλωση 3,2 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 83 γρ./χλμ.