ΟΠΑΠ : Η κοινοπραξία Olympic DDB – Newtons αναλαμβάνει την διαφήμιση
Η κοινοπραξία Olympic DDB – Newtons αναλαμβάνει την διαφήμιση των παιχνιδιών του ΟΠΑΠ, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας. Προηγήθηκε εισήγηση της Επιτροπής Αξιολόγησης των Διαγωνισμών Διαφήμισης για την επιλογή της προαναφερθείσας ενώσεως εταιρειών ως αναδόχων του διαγωνισμού για την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών της για χρονικό διάστημα ενός 1 με μονομερές δικαίωμά της […]
Η κοινοπραξία Olympic DDB – Newtons αναλαμβάνει την διαφήμιση των παιχνιδιών του ΟΠΑΠ, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας. Προηγήθηκε εισήγηση της Επιτροπής Αξιολόγησης των Διαγωνισμών Διαφήμισης για την επιλογή της προαναφερθείσας ενώσεως εταιρειών ως αναδόχων του διαγωνισμού για την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών της για χρονικό διάστημα ενός 1 με μονομερές δικαίωμά της για παράταση έως 1 επιπλέον έτος
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.