Οι κάτοχοι tablet ξοδεύουν περισσότερα στο e-shopping
Η Adobe ανέλυσε 16,2 δισεκατομμύρια ανώνυμες επισκέψεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε πάνω από 150 ιστοσελίδες κορυφαίων καταστημάτων λιανικής πώλησης των ΗΠΑ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το 2011, οι χρήστες tablet δαπάνησαν μεγαλύτερα χρηματικό ποσά ανά αγορά σε σύγκριση με τους τους που έκαναν online αγορές χρησιμοποιώντας τα smartphone τους ή τα παραδοσιακά laptop και PC.
Η Adobe ανέλυσε 16,2 δισεκατομμύρια ανώνυμες επισκέψεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε πάνω από 150 ιστοσελίδες κορυφαίων καταστημάτων λιανικής πώλησης των ΗΠΑ.
Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κατά τους περιόδους των διακοπών του 2011 αλλά και γενικότερα κατά το 2011, οι χρήστες tablet δαπάνησαν μεγαλύτερα χρηματικό ποσά ανά αγορά σε σύγκριση με τους τους που έκαναν online αγορές χρησιμοποιώντας τα smartphone τους ή τα παραδοσιακά laptop και PC. Αυτός είναι ο λόγος που «οι χρήστες tablet ήταν οι πλέον πολύτιμοι online καταναλωτές το 2011», σύμφωνα με την Adobe.
Κύρια ευρήματα
- Οι χρήστες tablet δαπάνησαν 54% περισσότερα σε σύγκριση με τους χρήστες smartphone και 21% περισσότερα από τους χρήστες laptop/desktop.
- Οι χρήστες tablet ήταν σχεδόν 3 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες online σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones, ενώ ήταν σχεδόν εξίσου πιθανό σε σύγκριση ανάμεσα στους χρήστες tablets και laptop/desktop.
Διαβάστε ακόμα: Γιατί οι χρήστες tablet ξοδεύουν περισσότερα στο on line shopping;
Η Adobe εκδίδει τις λεγόμενες μελέτες «Adobe Digital Marketing Insights», οι οποίες απευθύνονται στους επαγγελματίες του marketing, του e-commerce και του λιανικού εμπορίου με μελέτες και στοιχεία σχετικά με το digital marketing.
Η μελέτη αυτή εξέτασε πώς η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από τη συσκευή την οποία χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να επισκεφθεί τα online καταστήματα.
«Η Adobe αντιλαμβάνεται την ανάγκη των retailers να βελτιστοποιήσουν τα sites τους για τους επισκέπτες μέσω κινητών συσκευών, και τα ευρήματα αυτής της μελέτης καταδεικνύουν ότι τα tablets είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό νέο κανάλι πωλήσεων το οποίο πρέπει να αξιοποιήσουν οι marketers», δήλωσε ο Brad Rencher, senior vice president and general manager, Adobe Digital Marketing Business.
«Αυτή η μελέτη δείχνει τη σπουδαιότητα της βελτιστοποίησης της e-tail στρατηγικής για τους χρήστες tablets το 2012 ώστε να γίνει σωστή διαχείριση και αξιοποίηση αυτού του σημαντικά προσοδοφόρου και συνεχώς αυξανόμενου καταναλωτικού κοινού».
Η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τους χρήστες κινητών συσκευών, όπως είναι τα smartphones, καθίσταται ως μία συνήθης πρακτική πλέον. Με την αύξηση, όμως, των συσκευών iPad και των AndroidTM tablets, οι εταιρείες αντιμετωπίζουν επιπλέον ανάγκες βελτιστοποίησης ώστε να μπορούν να παρέχουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες online shopping. Εάν οι retailers αντιμετωπίσουν με τον ίδιο τρόπο τη στρατηγική τους για τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, τότε ίσως χάσουν τη δυναμική των χρηστών tablets.
In.gr Τεχνολογία
- Αυστρία: Ορειβάτης άφησε την σύντροφό του «να παγώσει μέχρι θανάτου» σε κορυφή βουνού
- Brain drain στην Apple – Δεκάδες στελέχη αυτομολούν στους ανταγωνιστές
- ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός «μάχονται» για τον τίτλο του League Cup
- Δήμος Νίκαιας-Αγ.Ι.Ρέντη: Ο μεγάλος όγκος των υδάτων υπερέβη προσωρινά τις δυνατότητες των υποδομών
- Προειδοποίηση για την κακοκαιρία Byron: «Δεν έχει τελειώσει» – Οι επτά περιοχές που θα σαρώσει
- Πληθαίνουν οι ενδείξεις – Το εμβόλιο του έρπητα ζωστήρα δείχνει να προστατεύει από την άνοια
- World Athletics: Τέλος στην αδικία των διαδρόμων
- Αλέξανδρος Κοψιάλης: «Είμαι 120 κιλά, άμα συνεχίσω θα φράξουν όλα»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)





























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442