Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Opel Junior 2013: Επιστροφή στο μέλλον

Opel Junior 2013: Επιστροφή στο μέλλον

Η ίδέα ενός city car με τα διακριτικά της γερμανικής φίρμας μπορεί να ξεκίνησε το 2004, ωστόσο πλέον φαίνεται να βρίσκεται πιο κοντά στην υλοποίησή της όπως αποκαλύπτει η πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου που συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης.

Αν και προς στιγμή τα οικονομικά προβλήματα της Opel πάγωσαν την εξέλιξη του, οι δοκιμές του city car που θα συμπληρώσει τη γκάμα της γερμανικής φίρμας μπαίνοντας κάτω από το Corsa, συνεχίζονται απρόσκοπτα όπως προκύπτει και από τις νέες κατασκοπευτικές λήψεις αλλά και από τις διαβεβαιώσεις της διοίκησης για την οποία η νέα αστική πρόταση αποτελεί προτεραιότητα.

Έτσι, πλέον μένει μόλις ένας χρόνος ως την έλευση του μήκους 3,7 μέτρων μοντέλου και την «αντιπαράθεσή» του με μοντέλα όπως το Fiat 500 και το ΜΙΝΙ στα οποία και θα στοχεύσει έχοντας ένα βασικό πλεονέκτημα: ο σχεδιαστικός προσανατολισμός του γερμανικού city car δεν έχει να σηκώσει το βάρος του παρελθόντος όπως ίσχυσε για τις παραπάνω προτάσεις.

Το μόνο στοιχείο που μπορεί να επηρεάσει την εμφάνισή του είναι ένα πρωτότυπο που η Opel είχε παρουσιάσει το 2004 με το όνομα Trixx αλλά και πάλι δεν πρόκειται για κάτι εξίσου δεσμευτικό όπως έχουν δηλώσει επανειλημμένως οι ιθύνοντες του σχεδιαστικού τμήματος της φίρμας.

«Έχουμε μια μακρά παράδοση στα μικρά αυτοκίνητα, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση θέλουμε να δημιουργήσουμε κάτι εντελώς σύγχρονο και ταυτόχρονα με ξεχωριστό χαρακτήρα», δηλώνει στέλεχος του σχεδιαστικού τμήματος της Opel.

Όσον αφορά το όνομα του νέου μοντέλου, μέχρι στιγμής το μόνο γνωστό στοιχείο είναι η κωδική ονομασία «Junior» που με τη σειρά της προέρχεται από ένα αντίστοιχου προσανατολισμού concept της Opel του 1983.

Επίσης αυτό που υπόσχεται η γερμανική φίρμα σε σχέση με το Junior είναι αντίστοιχα του lifestyle χαρακτήρα του στοιχεία εξοπλισμού με high-tech επιλογές και μεγάλα περιθώρια εξατομίκευσης στο εσωτερικό το οποίο, σύμφωνα με διαβεβαιώσεις της Opel, θα μπορεί να φιλοξενεί άνετα τέσσερις επιβάτες.

Σε επίπεδο κινητήρων είναι γνωστό ότι ο όμιλος GM έχει επενδύσει 11 δις ευρώ για την εξέλιξη μηχανικών συνόλων από την Opel η οποία ετοιμάζει έναν μικρής χωρητικότητας βενζινοκινητήρα προδιαγραφών Euro 6 για το Junior που θα διατεθεί τόσο σε συμβατική όσο και σε ηλεκτρική εκδοχή.

AUTOMEDIA

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο