Συναυλία στο φουαγιέ της Λυρικής Σκηνής
Συνθέτες όπως ο Μητρόπουλος, ο Ριάδης, ο Σκαλκώτας και από τους νεώτερους οι Κουρουπός, Αντωνίου, Κασσάρας. Η ελληνικότητα τους δεν εξαντλείται σε μίμηση παραδοσιακών ήχων αλλά γίνεται τρόπος ύπαρξης και πνευματικής εγρήγορσης δημιουργίας.
Θα παρουσιαστούν έργα Ελλήνων συνθετών και ποιητών:
1. Αιμίλιος Ριάδης (1886 – 1935)
Τρεις θρήνοι (μοιρολόγια), κύκλος τραγουδιών, που γράφτηκε το 1921, από τον «Τάφο» του Κωστή Παλαμά.
• «Άφκιαστο και αστόλιστο»
• «Τα μαλλιά σου ολόχυτα»
• «Στο ταξίδι που σε πάει»
2. Δημήτρης Μητρόπουλος (1896 – 1960)
Μικρό μονόδραμα για υψίφωνο, κείμενο Jean Richepin, μετάφραση Άγγελος Βλάχος.
Α’ παρουσίαση στην Αθήνα το 1917, από την Μ. Στράτου τον Δ. Μητρόπουλο στο πιάνο.
• «Η καρδιά της μάνας»
3. Νίκος Σκαλκώτας (1904 – 1949)
• «Με του Μαγιού τα Μάγια», παραμυθόδραμα για υψίφωνο και ορχήστρα(1944-49)
• «Το τραγούδι της Αργυρώς»
• «Ενύχτωσε ποιόνε θα ιδώ»
4. Σαράντης Κασσάρας (1948)
• «Για μιαν Ελένη»(1993), έργο για σόλο πιάνο
5. Θεόδωρος Αντωνίου (1935)
• «8 μουσικές εικόνες», opus 1, σε ποίηση Μ. Μαλακάση
• «Καρτερεί»
• «Νεράιδα»
• «Το κορίτσι της Μάνης», από την ομώνυμη ταινία του Paul Anett (Cannes 1985)
6. Γιώργος Κουρουπός (1945)
• « Έξι τραγούδια για ποντίκια», κύκλος τραγουδιών
• «Ένας ….δέκα…..χίλιοι ποντικοί»
• «Η φωτιά»
• «Νανούρισμα»
• «Το φτωχό ποντίκι»
Η ώρα έναρξης των εκδηλώσεων είναι 18.00 και η είσοδος για το κοινό ελεύθερη
Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2011, ώρα 18.00 // Είσοδος ελεύθερη
ΘΕΑΤΡΟ ΟΛΥΜΠΙΑ, Ακαδημίας 59-61, Αθήνα
- Ολική επίθεση του NBA: Ανοίγει την πόρτα στους ευρωπαϊκούς συλλόγους για τη νέα λίγκα
- «Αγαμέμνονας Μπάτμαν;» – Η Οδύσσεια κάνει ρεκόρ προβολών και το επικό στοίχημα φέρνει πόλεμο online
- Η Ρωσία κατοχύρωσε πατέντα για διαστημικό σταθμό με τεχνητή βαρύτητα
- Ισραήλ: O Νετανιάχου κατηγορεί τη Χαμάς για παραβίαση της συμφωνίας
- Εορταστικό «Γκολ με τον Παντελή» με Ιορδανίδη, Πετρόπουλο, Γεροντιδάκη και Παρασκευόπουλο για καλό σκοπό
- Ο πολιτικός κόσμος αποχαιρετά την Σύλβα Ακρίτα – «Ιστορική μορφή του κοινοβουλευτισμού»





