Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
«Χωμάτινη» BMW G 650 GS Sertao

«Χωμάτινη» BMW G 650 GS Sertao

Η βαυαρική εταιρεία παρουσίασε την εκτός δρόμου παραλλαγή της μονοκύλινδρης G 650 GS, η οποία συνδυάζει τη χρηστικότητα και οικονομία της απλής έκδοσης με τη δυνατότητα κίνησης και ψυχαγωγίας σε πιο σκληροτράχηλα εδάφη

Η BMW Motorrad ξαναγράφει την ιστορία της παλιάς μονοκύλινδρης F 650 GS Dakar παρουσιάζοντας την πιο «άγρια» και off-road εκδοχή της νέας μονοκύλινδρης G 650 GS, με την ονομασία Sertao (που σημαίνει δύσβατη περιοχή, στα πορτογαλικά).

Στην πολυχρηστική φιλοσοφία της G 650 GS, που συνδυάζει την ευέλικτη και οικονομική μετακίνηση στην πόλη με την άνεση του ταξιδιού σε ασφάλτινους επαρχιακούς δρόμους και ήπια χώματα, προστίθεται τώρα με την έκδοση Sertao η δυνατότητα της κίνησης και οδηγικής ψυχαγωγίας σε σκληροτράχηλα εδάφη.

Έτσι, με τις G 650 GS και G 650 GS Sertao, η BMW έχει μια πιο ασφάλτινη και μια πιο χωμάτινη μονοκύλινδρη έκδοση στα 650 κ.εκ., ακριβώς όπως συμβαίνει με τις δικύλινδρες F 650 GS και F 800 GS στα 800 κυβικά. (Θυμίζουμε ότι, παρά την ονομασία της, η σύγχρονη F 650 GS είναι πλέον δικύλινδρη).

Οι G 650 GS και G 650 GS Sertao χρησιμοποιούν τον ίδιο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, 4 βαλβίδες, ηλεκτρονικό ψεκασμό και κυβισμό 652 κ.εκ. Η απόδοση του κινητήρα φτάνει τους 48 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 60 Nm στις 5.000 σ.α.λ.

Οι διαφορές ξεκινούν από τις αναρτήσεις. Στην έκδοση Sertao έχουν διαδρομή 210 χιλ. και στους δύο τροχούς, σε αντίθεση με την απλή G 650 GS που έχει 170 χιλ. εμπρός και 165 χιλ. πίσω.

Επίσης, οι ζάντες είναι πλέον ακτινωτές (όπως ενδείκνυται για το χώμα) και η εμπρός έχει αυξηθεί σε μέγεθος από 19 σε 21 ίντσες. Η πίσω ζάντα έχει παραμείνει στις 17 ίντσες. Το μεταξόνιο, επίσης, έχει αυξηθεί λίγο -στα 1,484 μέτρα- λόγω της τροποποίησης της γεωμετρίας για την κίνηση εκτός δρόμου.

Άλλες διαφορές εντοπίζονται στο ύψος της σέλας (860 χιλ., με επιλογή και για 900 χιλ.), στην ψηλότερη ζελατίνα, στο μεγαλύτερο φτερό του μπροστινού τροχού, στο διαφορετικό μπλε / λευκό χρώμα, στις χούφτες και στην αλουμινένια ποδιά του πλαισίου.

Τα δισκόφρενα (300 χιλ. εμπρός και 240 χιλ. πίσω) έχουν παραμείνει αυτούσια και συνδυάζονται με το σύστημα ABS της BMW Motorrad, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα απενεργοποίησης για την κίνηση στο χώμα. Τέλος, το βάρος της BMW G 650 GS Sertao φτάνει τα 193 κιλά και η χωρητικότητα του δοχείου καυσίμων τα 14 λίτρα.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο