Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Νέες εκδόσεις Piaggio Mp3 Touring

Νέες εκδόσεις Piaggio Mp3 Touring

Η επανάσταση της Piaggio, το τρίτροχο Mp3 που έχει ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις, ανανεώθηκε αισθητικά και μηχανικά με τις νέες εκδόσεις Touring (στα 300 και 400 κυβικά), καθώς και με την προσθήκη του κινητήρα των 500 κ.εκ. στις εκδόσεις Sport και Business.


Η επανάσταση της Piaggio, το τρίτροχο Mp3 που έχει ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις, ανανεώθηκε αισθητικά και μηχανικά με τις νέες εκδόσεις Touring (στα 300 και 400 κυβικά), καθώς και με την προσθήκη του κινητήρα των 500 κ.εκ. στις εκδόσεις Sport και Business.

Οι αισθητικές βελτιώσεις του Mp3 Touring εστιάζονται στη νέα γρίλια με κυψέλες και σατινέ διακοσμητικό στο κέντρο κι επίσης στον ανασχεδιασμένο ανεμοθώρακα –που προστατεύει περισσότερο και ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις. Τώρα αξιοποιείται η τεχνολογία air flow, η οποία χωρίζει σε δύο μέρη τη ροή αέρα, διοχετεύοντάς τον πάνω και κάτω από τον ανεμοθώρακα, ελαχιστοποιώντας έτσι τους στροβιλισμούς στις μεσαίες και υψηλές ταχύτητες.

Παράλληλα, ο νέος σχεδιασμός του φέρινγκ έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργηθεί χώρος κάτω από τον ανεμοθώρακα για μία πρακτική θήκη τριών χώρων, για μικροαντικείμενα. Άλλα ανανεωμένα χαρακτηριστικά είναι οι νέες μανέτες, με βελτιωμένη εργονομία, το χρώμα στις ζάντες και η σέλα, ντυμένη με νέα υλικά και διακοσμημένη με ανάγλυφη ραφή.

Την ίδια στιγμή, παραμένουν αναλλοίωτα τα στοιχεία άνεσης και λειτουργικότητας του Mp3: οι μεγάλες και εργονομικές χειρολαβές συνεπιβάτη με ενσωματωμένη πλάτη, καθώς και το πορτ-μπαγκάζ με διπλή πρόσβαση (από τη σέλα και από το πίσω πορτάκι), που προσφέρει χώρο 65 λίτρων, ικανό να χωρέσει αντικείμενα μήκους ως και ενός μέτρου!

Το MP3 Touring 500ie «Sport» ξεχωρίζει, στο μεταξύ, από ορισμένες σπορ λεπτομέρειες όπως το κάλυμμα αλουμινίου στο πάτωμα, τις ασημένιες ραφές της σέλας, τους αεροδυναμικούς καθρέφτες και το αποκλειστικό χρώμα γκρι «Grigio Opaco» – που συνδυάζεται με το μαύρο στις ζάντες, στις χειρολαβές, στο κάλυμμα της εξάτμισης και με τα φιμέ εμπρός φώτα.

Οι εκδόσεις LT, στο μεταξύ, ξεχωρίζουν από το αυξημένο μετατρόχιο (στα 46,5 εκατ.), τα φλας μοτοσικλετιστικού τύπου, τα ενσωματωμένα στο πίσω μέρος του σκούτερ φώτα θέσης και τη συνδυασμένη πέδηση, η οποία στο Mp3 Touring LT μπορεί να ενεργοποιηθεί και από το πεντάλ στο πάτωμα.

Το Piaggio MP3 Touring διατίθεται με την επιλογή μεταξύ τριών τετράχρονων, υγρόψυκτων κινητήρων, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, χωρητικότητας 300, 400 και 500 κ.εκ. Ο κινητήρας των 300 κ.εκ. αποδίδει 22,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 23,2 Nm ροπής στις 6.500 στροφές, έχοντας αμεσότερη απόκριση στο γκάζι και βελτιωμένη απόδοση.

Επίσης, η έκδοση των 300 κ.εκ. υιοθετεί την τεχνολογία Ride by Wire (ηλεκτρονικός έλεγχος του γκαζιού): το MP3 300ie δεν έχει καμία μηχανική σύνδεση μεταξύ του γκριπ του γκαζιού και της «πεταλούδας» που βρίσκεται στον αυλό εισαγωγής και ρυθμίζει την ποσότητα του αέρα που αναμειγνύεται με τη βενζίνη.

Το αποτέλεσμα του ηλεκτρονικού ελέγχου είναι ένα βελτιστοποιημένο μείγμα αέρα / καυσίμου, το οποίο μεταφράζεται σε ομαλότερη απόδοση ισχύος και, επομένως, σε βελτιωμένη οδηγική άνεση, χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων.

Στα 400 κ. εκ., ο τετραβάλβιδος κινητήρας αποδίδει ισχύ 32,2 ίππων στις 7.250 στροφές και ροπή 38 Nm στις 5.250 στροφές και στα 500 κ.εκ. ο τετραβάλβιδος twin spark αποδίδει 39,6 ίππους στις 7.250 στροφές και μέγιστη ροπή 46,5 Nm στις 5.250 στροφές.

Η εισαγωγή του συστήματος twin spark επιτρέπει τη βελτιστοποίηση της καύσης στο εσωτερικό του κυλίνδρου, με περιορισμό των εκπομπών ρύπων και του θορύβου. Το αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας ελαστικός και ισχυρός, με υψηλή ροπή στις μεσαίες και χαμηλές στροφές.

Αυτός επιτρέπει στο Mp3 Touring 500ie να φτάνει σε μέγιστη ταχύτητα 142 χλμ./ώρα ενώ ταυτόχρονα σέβεται πλήρως τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 3, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού «closed loop» με αισθητήρα «λ» και τριοδικό καταλύτη στην εξάτμιση.

Σε όλους τους κυβισμούς το νέο Mp3 Touring είναι διαθέσιμο και στην έκδοση LT, που οδηγείται μόνο με δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου. Η τιμή του ορίστηκε στα 6.530 Ευρώ στα 300 κ.εκ. (6.800 η LT), στα 7.680 Ευρώ στα 400 κ.εκ. (7.990 η LT) και στα 8.090 Ευρώ στην έκδοση 500 Sport LT.

Μαζί με τις παραπάνω τιμές του νέου Mp3, η Piaggio Hellas προσφέρει τη δυνατότητα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης για δύο επιπλέον χρόνια, καθώς και ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα (προκαταβολή από 0%, έως 72 μήνες εξόφληση).

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο