Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
«Πεδίο τεχνολογίας» η Formula 1 για τη Renault

«Πεδίο τεχνολογίας» η Formula 1 για τη Renault

Η γαλλική εταιρεία θέλει να παραμείνει στο σπορ, όπως είπε ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος Carlos Tavares, με κύριο στόχο να εξελίξει τα προσεχή χρόνια τεχνολογίες ευεργετικές για τα αυτοκίνητα παραγωγής και το περιβάλλον.

Θετικός στην προοπτική συνέχισης της εμπλοκής της Renault στη Formula 1 εμφανίστηκε ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της γαλλικής εταιρείας, Carlos Tavares.

Η Renault από φέτος είναι απλώς προμηθευτής κινητήρων στο σπορ, καθώς στο τέλος του 2010 πούλησε και το τελευταίο μερίδιο που της άνηκε από την ομάδα Renault GP στην επενδυτική εταιρεία Genii Capital. Η ομάδα του Enstone, παρόλα αυτά, συνεχίζει να φέρει το όνομα της Renault.

Η γαλλική εταιρεία θα προμηθεύει με κινητήρες τέσσερις ομάδες το 2012, καθώς στις Renault GP, Red Bull Racing και Team Lotus, πρόσφατα προστέθηκε και η Williams.

Παρόλα αυτά, η φημολογία αναφέρει ότι η Renault ενδέχεται να αποκτήσει βαθύτερη εργοστασιακή εμπλοκή στη συνεργασία της με τη Williams, την ώρα που άλλα δημοσιεύματα κάνουν λόγο για οικονομικά προβλήματα της Renault GP και ενδεχόμενη απώλεια των γαλλικών κινητήρων!

Ο Carlos Tavares δεν δήλωσε τίποτα σχετικό, λέγοντας απλά ότι οι εργαζόμενοι της εταιρείας αντιμετωπίζουν με ενθουσιασμό τη συμμετοχή στους αγώνες και ότι είναι πολύ σημαντικό για την εταιρεία να αποκτά τεχνογνωσία μέσω της F1, ώστε στη συνέχεια να τη μεταφέρει και στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Πριν από λίγες εβδομάδες η Renault είχε απειλήσει με αποχώρηση από τη F1, αν το σπορ δεν υιοθετούσε στο εγγύς μέλλον κινητήρες μικρής χωρητικότητας, με Turbo και συστήματα ανάκτησης ενέργειας. Πρόσφατα, η FIA και οι ομάδες συμφώνησαν στη χρήση κινητήρων V6 1.6 Turbo από το 2014.

«Αυτός ήταν ένας όρος μας για να παραμείνουμε στη F1 και ακόμα ισχύει», είπε ο Carlos Tavares. «Η Renault πάντοτε είχε την ικανότητα της πρωτοτυπίας. Θέλουμε η πρωτοτυπία μας να είναι χρήσιμη στους πελάτες μας και στη γενικότερη υγεία του πλανήτη.

Χρειάζεται να συνδυάζονται οι τεχνολογίες που βλέπουμε στη Formula 1 με τις επιθυμίες των πελατών μας και με τις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε να βρούμε κοινά αποδεκτή λύση».

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο