Δίπλα στο Μουσείο Τρένων Θεσσαλονίκης βρίσκεται ο σταθμός διαλογής βαγονιών. Εκεί αφήνονται όσα βαγόνια δεν χρειάζονται άμεσα για να χρησιμοποιηθούν ξανά στο μέλλον.
Τις παλιές εποχές της φτωχής Ελλάδας η μηχανή που μετέφερε τα βαγόνια τα ακουμπούσε δίπλα στα άλλα χωρίς να συγκρούονται μεταξύ τους. Σήμερα, τα αμολάει καμιά εκατοστή μέτρα από τα υπόλοιπα και με τη φόρα που έχουν πάνε και συγκρούονται με θόρυβο πάνω σε όσα βρίσκονται ήδη στη γραμμή για να σταματήσουν τελικά καταστρέφοντας όμως έτσι σιγά σιγά τα τους προφυλακτήρες και τη δομική τους ακεραιότητα.
Δημόσιο θα μου πείτε, δεν ενδιαφέρονται για την περιουσία του Ελληνικού Λαού. Μακάρι να ήταν όμως τόσο απλό.
Την περασμένη Κυριακή ταξίδεψα με το γιο μου με το ΚΤΕΛ από τη Θεσσαλονίκη στα Ιωάννινα. Το ΚΤΕΛ που μας πήρε από τη Θεσσαλονίκη ήταν σύγχρονο και πολύ άνετο. Όταν όμως έφτασε στην αποβάθρα για να μας παραλάβει, ο εξάχρονος γιος μου πρόσεξε πως έσταζε νερό από κάποιο σημείο.
Θα είναι το κλιματιστικό του απάντησα, αλλά ο οδηγός πολύ άνετα μας είπε πως το νερό προερχόταν από το ψυγείο. Πράγματι όταν ξεκινήσαμε οι φωτεινές ενδείξεις του πίνακα του οδηγού έγραφαν: Εξαιρετικά χαμηλή στάθμη υγρού ψύξης!
Η διαδρομή δεν είχε προβλήματα και φτάσαμε τελικά στα Ιωάννινα πολύ καλά αφού η μηχανή ήταν καινούρια και άντεξε την κακομεταχείριση. Κατά την επιστροφή μας όμως πίσω στη Θεσσαλονίκη με άλλο λίγο παλαιότερο ΚΤΕΛ βγήκε το κολάρο στις ανηφόρες πριν το Μέτσοβο.
Από την αντίδραση του οδηγού ήταν φανερό πως γνώριζε το πρόβλημα και απλώς ήλπιζε να συμβεί κάποια άλλη στιγμή. Έβρισε το καημένο το αυτοκίνητό του και τελικά επισκεύασε (προσωρινά φαντάζομαι) τη ζημιά μετά από 20 λεπτά οπότε και συνεχίσαμε κανονικά.
Άντε λοιπόν να καταλάβω τους δημόσιους υπαλλήλους που δεν σέβονται την περιουσία των άλλων (δηλαδή του υπόλοιπου ελληνικού λαού). Ο ιδιώτης όμως είναι τόσο χαζός που δεν μπορεί να καταλάβει πως όταν δεν φροντίζει το μηχάνημα που είναι η περιουσία του αυτό θα χαλάει συχνότερα και τελικά θα υποχρεωθεί να το αντικαταστήσει νωρίτερα; Είναι χαζοί οι Ιταλοί στο Μιλάνο που χρησιμοποιούν τα ίδια Τραμ εδώ και 80 χρόνια;
Η αγία γραφή περιέχει την παραβολή του άφρονος πλουσίου που ενδιαφερόταν μόνο για το σήμερα. Τα οικονομικά βιβλία του μέλλοντος θα περιέχουν και την ανάλυση του Άφρονος Έλληνα.