Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Jeremy Burgess: «Η Ducati πλησιάζει την κορυφή»

Jeremy Burgess: «Η Ducati πλησιάζει την κορυφή»

Ο Αυστραλός αρχιμηχανικός του Valentino Rossi λέει ότι έχουν γίνει σημαντικά βήματα για την εξέλιξη της Ducati GP11 και την εναρμόνισή της με τον τρόπο οδήγησης του Ιταλού και ελπίζει ότι σύντομα η desmosedici θα κλείσει το χάσμα από τις Honda και Yamaha στην κορυφή του MotoGP.

Ο ευφυής αρχιμηχανικός του Valentino Rossi σε όλη την καριέρα του Ιταλού στο MotoGP, Jeremy Burgess, έκανε τον απολογισμό για τους πρώτους μήνες της ζωής στη Ducati και δήλωσε ότι η πρόοδος εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς για να γίνει και πάλι ο «γιατρός» πρωταγωνιστής του σπορ.

«Ήταν δύσκολο το ξεκίνημα, με τον τραυματισμό του Valentino. Η μοτοσικλέτα χτιζόταν στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς και αν ήταν απολύτως υγιής, θα ήταν πιο δυνατή στο Κατάρ» είπε ο Αυστραλός σε τηλεοπτικό δίκτυο της πατρίδας του, αναφερόμενος στη χειρουργική επέμβαση στον ώμο του V. Rossi το Νοέμβριο του 2010, έπειτα από ατύχημα που είχε ο Ιταλός επτά μήνες νωρίτερα, κάνοντας προπόνηση με μοτοσικλέτα Motocross.

«Όμως έτσι ήταν τα πράγματα και τώρα αρχίζουμε να προοδεύουμε και στη διακοπή που είχαμε πριν τον αγώνα της Πορτογαλίας η φυσική κατάσταση του Valentino βελτιώθηκε πολύ. Την επόμενη μέρα μετά από εκείνον τον αγώνα είχαμε μια πολύ καλή ημέρα δοκιμών. Πήραμε όσα θέλαμε, καθώς και το πλαίσιο και ο κινητήρας βελτιώθηκαν πολύ.

Πάντως, χρειαζόμαστε περισσότερα και στους δύο αυτούς τομείς. Αν είχαμε τέτοια αποτελέσματα στις δοκιμές της Μαλαισίας [το χειμώνα] θα ήμουν πολύ χαρούμενος, αλλά δυστυχώς ήταν οι πρώτες δοκιμές στη διάρκεια της χρονιάς και είμαστε λίγο πίσω.

Νομίζω ότι, για αρχή, πάντοτε θα κυνηγάμε [τις Honda και Yamaha], μέχρι φυσικά να τις περάσουμε. Δουλέψαμε αρκετά με την ηλεκτρονική, την οποία βάλαμε σε τάξη. Αν βελτιώσουμε λίγο ακόμα το πλαίσιο και τον κινητήρα, θα πλησιάσουμε περισσότερο [την κορυφή].

Ο Casey [Stoner], χωρίς αμφιβολία, είναι φανταστικός αναβάτης και έκανε υπέροχη δουλειά με αυτή τη μοτοσικλέτα, αλλά είχε πολλές εγκαταλείψεις. Νομίζω ότι ορισμένες φορές η Ducati αδίκησε τον εαυτό της, από την άποψη ότι ανέλυε μόνο τις επιτυχίες και ποτέ τις αποτυχίες. Αντιμετώπιζαν τις εγκαταλείψεις και τις πτώσεις ως αποτελέσματα κακοτυχίας, αντί να ερευνούν αν κάτι ήταν λανθασμένο, και ο Casey έπρεπε να οδηγεί πολύ κοντά στο όριο για να κερδίζει».

Σχετικά με το 2012 και την επιστροφή των κινητήρων στα 1.000 κ.εκ., από τα 800 κ.εκ. που είναι σήμερα, ο Αυστραλός υποστήριξε: «Πιστεύω ότι δεν θα αλλάξουν οι πρωταγωνιστές των αγώνων κι ελπίζω ο Valentino να είναι πιο κοντά στην κορυφή.

Με απογοήτευσε λίγο η επιστροφή στα 1.000 κ.εκ. Νομίζω ότι εταιρείες όπως η Suzuki, για παράδειγμα, θα ήθελαν να υπάρχει σταθερότητα στους κανονισμούς ώστε να μπορούμε να εργαστούμε όλοι με πιο δίκαιους όρους.

Ξέρω ότι η Yamaha θέλει να κατασκευάσει έναν V4 κινητήρα, αλλά με τις συνεχείς αλλαγές των τεχνικών κανονισμών δεν διαθέτει το ανθρώπινο δυναμικό για να το πετύχει. Έτσι, θα μπει στο πρωτάθλημα του χρόνου με έναν ακόμα τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Όταν αλλάζεις κανονισμούς συνέχεια, σταματάει η εξέλιξη».

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο