Στις κατηγορίες περί κατάρρευσης του ΤaxisNet απαντά το υπουργείο Οικονομικών
Στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου οι υπηρεσίες του νέου TAXISnet έχουν παραλάβει 525.448 δηλώσεις, αριθμός σημαντικά αυξημένος σε σχέση με το παρελθόν, λέει το υπουργείο Οικονομικών, απαντώντας στα περί κατάρρευσηςτου συστήματος. Το ΥΠΟΙΚ παραθέτει στοιχεία και καταλήγει «παρά τις φήμες 'καλοθελητών', που επιδιώκουν να δημιουργήσουν αίσθηση υπολειτουργίας και 'κατάρρευσης', οι υπηρεσίες του TAXISNet λειτουργούν απρόσκοπτα».
κατάρρευσηςτου συστήματος. Το ΥΠΟΙΚ παραθέτει στοιχεία και καταλήγει «παρά τις φήμες 'καλοθελητών', που επιδιώκουν να δημιουργήσουν αίσθηση υπολειτουργίας και 'κατάρρευσης', οι υπηρεσίες του TAXISNet λειτουργούν απρόσκοπτα».
&source=in.gr">
Κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου οι δέκα διακριτές ηλεκτρονικές υπηρεσίες του νέου TAXISnet έχουν παραλάβει συνολικά 525.448 ηλεκτρονικές δηλώσεις, αριθμός σημαντικά αυξημένος σε σχέση με το πρόσφατο και το απώτερο παρελθόν, ενημερώνει ηΓενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών, απαντώντας στις κατηγορίες περί κατάρρευσηςτου συστήματος.
Το ΥΠΟΙΚ παραθέτει στοιχεία και καταλήγει «παρά τις φήμες ‘καλοθελητών’, που επιδιώκουν να δημιουργήσουν αίσθηση υπολειτουργίας και ‘κατάρρευσης’, οι υπηρεσίες του TAXISNet λειτουργούν απρόσκοπτα».
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι οι εκκαθαριστικές δηλώσεις ΦΠΑ που έχουν παραληφθεί ηλεκτρονικά μέχρι σήμερα είναι 27% περισσότερες από το σύνολο αυτών που είχαν παραληφθεί πέρσι, ενώ οι ηλεκτρονικές δηλώσεις του φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων είναι 54% αυξημένες σε σχέση με τον αντίστοιχο αριθμό την ίδια μέρα του 2010.
Τα αναλυτικά στοιχεία των δηλώσεων που έχουν υποβληθεί μέσω του νέου TAXISNet στο διάστημα 1- 15 Απριλίου 2011 εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα:
«Παρά τις φήμες ‘καλοθελητών’, οι οποίοι επιδιώκουν να δημιουργήσουν αίσθηση υπολειτουργίας και ‘κατάρρευσης’, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του TAXISNet λειτουργούν απρόσκοπτα, παρουσιάζοντας διαθεσιμότητα που τις περισσότερες μέρες ξεπερνά το 99%.»
»Το ίδιο γρήγορη είναι και η απόκριση των υπηρεσιών, καθώς ο μέσος χρόνος απόκρισης για την πρόσβαση στις υπηρεσίες με τη χρήση του κωδικού του χρήστη είναι 0,5 δευτερόλεπτα» τονίζει το υπουργείο Οικονομικών.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.