Ένα ακόμη βήμα στην εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας «Hybrid4» πραγματοποιεί η Peugeot αποκαλύπτοντας στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης το πρωτότυπο crossover με την κωδική ονομασία SXC.
H σημαντικότερη καινοτομία που εισάγει η υβριδική πρόταση της Peugeot έχει να κάνει με την παρουσία ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1,6 λίτρων, καθώς μέχρι σήμερα η πλατφόρμα Hybrid4 συνδυαζόταν αποκλειστικά με κινητήρες πετρελαίου.
Πέρα, λοιπόν, από τις επιβλητικές διαστάσεις –το μήκος φτάνει τα 4,87 μέτρα- και την εξίσου εντυπωσιακή σχεδίαση την οποία επιμελήθηκε το αντίστοιχο τμήμα της γαλλικής φίρμας που εδρεύει στην Κίνα, το SXC ξεχωρίζει για τις προδιαγραφές των μηχανικών του μερών.
Ο THP βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού αποδίδει 218 ίππους και μεταδίδει την ισχύ του στους μπροστινούς τροχούς, σε αντίθεση με το ηλεκτρικό μοτέρ των 95 ίππων που αναλαμβάνει την κίνηση των πίσω τροχών.
Με αυτόν τον τρόπο διαμορφώνεται έναν ιδιότυπο σύστημα τετρακίνησης, ενώ εξασφαλίζεται και η δυνατότητα κίνησης του αυτοκινήτου με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Τέλος, η συνδυασμένη ισχύς του πρωτότυπου crossover της Peugeot φτάνει τους 313 ίππους, ενώ η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν ξεπερνά τα 5,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα.