Οι εταιρείες που παράγουν λογισμικό και εξοπλισμό τηλεδιασκέψεων τρίβουν τα χέρια τους με την συνεχιζόμενη ηφαιστειακή έκρηξη στην Ισλανδία. Το μπλακάουτ στις αερομεταφορές οδήγησε σε μεγάλη αύξηση της ζήτησης για τις υπηρεσίες τους.

«Τις τελευταίες ημέρες καταγράφουμε αύξηση στις βιντεοκλήσεις λόγω της κατάστασης» ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων εκπρόσωπος της εταιρείας Skype, γνωστής από το ομώνυμο πρόγραμμα διαδικτυακών κλήσεων.

Στη λύση του Skype, εξήγησε, στράφηκαν όχι μόνο επιχειρηματίες που αποκλείστηκαν μακριά από τις εταιρείες τους, αλλά και απλός κόσμος,όπωςένα ζευγάρι που επρόκειτο να παντρευτεί στη Βρετανία, αλλά ξέμεινε στο Ντουμπάι. Τελικά η τελετή πραγματοποιήθηκε στο λόμπι ενός ξενοδοχείου και οι καλεσμένοι την παρακολούθησαν από τις οθόνες των υπολογιστών τους.

«Τεράστια αύξηση» της ζήτησης ανέφερε και η Cisco, γίγαντας του εξοπλισμού δικτύωσης, η οποία προσφέρει και ολοκληρωμένες υπηρεσίες «τηλεπαρουσίας», όπως προτιμά να τις ονομάζει.

«Όλα τα κέντρα επίδειξης και όλα τα video room που έχουμε σε όλο τον πλανήτη γέμισαν κόσμο, από μεγάλους εταιρικούς πελάτες μέχρι υπουργούς κυβερνήσεων» ανέφερε ο Φρέντρικ Χόλβαρσον, νέος αντιπρόεδρος του τμήματος τεχνολογιών τηλεπαρουσίας της Cisco.

Ο Χόλβαρσον προέβλεψε μάλιστα ότι η αγορά τηλεδιασκέψεων θα ενισχυθεί μακροπρόθεσμα λόγω της τρέχουσας κρίσης των αερομεταφορών: «Στις αγορές, οι μεταβάσεις συχνά ξεκινούν από μεγάλα εξωτερικά γεγονότα ή διαταραχές» εκτίμησε.

Μέχρι στιγμής η Cisco έχει δημιουργήσει 700 αίθουσες τηλεδιάσκεψης σε 124 χώρες. Πρόκειται για ειδικά στούντιο τα οποία επικοινωνούν με γρήγορες, κρυπτογραφημένες συνδέσεις και προσφέρουν ειδικά εργαλεία online συνεργασίας.

Ειδικές αίθουσες τηλεδιασκέψεων προσφέρει και το πρόγραμμα Halo της Hewlett Packard, το οποίο έχει αυτές τις ημέρες μεγάλη ζήτηση στην Ευρώπη και εξυπηρετεί τους εταιρικούς πελάτες κατά σειρά προτεραιότητας.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ