Με εκπτώσεις σε service, ανταλλακτικά και κλήρωση για ένα C1 γιορτάζει η Citroën τα 90 της
Στο πλαίσιο του εορτασμού των 90 χρόνων από την ιδρυσή της η Citroën λανσάρει μια νέα εμπορική πολιτική τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο After Sales. Αναλυτικότερα, η νέα αυτή εμπορική πολιτική συνεπάγεται ότι από την 1η Οκτωβρίου έως και τέλος Δεκεμβρίου 2009 όλοι οι πελάτες της φίρμας οι οποίοι θα επισκεφθούν το […]
Στο πλαίσιο του εορτασμού των 90 χρόνων από την ιδρυσή της η Citroën λανσάρει μια νέα εμπορική πολιτική τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο After Sales.
Αναλυτικότερα, η νέα αυτή εμπορική πολιτική συνεπάγεται ότι από την 1η Οκτωβρίου έως και τέλος Δεκεμβρίου 2009όλοι οι πελάτες της φίρμας οι οποίοι θα επισκεφθούν το εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Citroën για την συντήρηση του αυτοκινήτου τους, εξασφαλίζουν 15% έκπτωση στα ανταλλακτικά και 15% έκπτωση στο κόστος εργασίας.
Οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένες εργασίες συντήρησης σε συγκεκριμένα σημεία όπως τακάκια και δίσκους φρένων, αμορτισέρ, σφαίρες ανάρτησης, ελαστικά, μπαταρίες, υαλοκαθαριστήρες, εξάτμιση και λιπαντικά.
Επιπλέον, όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Citroën που θα επισκεφθούν το δίκτυο για την προγραμματισμένη συντήρηση του αυτοκινήτου τους, την επισκευή μηχανικών-ηλεκτρονικών μερών ή για την τοποθέτηση ελαστικών κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε κλήρωση που θα πραγματοποιείται στο τέλος κάθε μήνα, προκειμένου να γίνουν ένας από τους 30 τυχερούς που θα τους επιστραφούν τα χρήματα των εργασιών ενώ παράλληλα θα θέσουν υποψηφιότητα για το μεγάλο βραβείο, ήτοι ένα πεντάθυρο Citroën C1 Cool 1.0 κ.εκ.