Ο «Megalicious» κόσμος του Mega
Η νέα εικόνα του Mega είναι στον αέρα. Δύο χρόνια αφότου ο «Megalicious» κόσμος μπήκε στην ζωή μας, έρχεται η ώρα της ανανέωσης με 7 νέα «σήματα σταθμού». Τα σήματα μάς παρουσιάζουν εικόνες από πραγματικούς ανθρώπους στην καθημερινή ζωή τους, όπου η «Megalicious» εμπειρία με ένα μαγικό τρόπο, τους μεταφέρει πιο κοντά στις επιθυμίες τους.
Η δημιουργική ιδέα είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της γερμανικής διαφημιστικής εταιρίας Velvet, η οποία ανέλαβε και την παραγωγή των σημάτων, με την εμπορική διεύθυνση και την διεύθυνση προγράμματος του Mega. Στόχος της νέας καμπάνιας, η οποία περιλαμβάνει 17 ταινίες, είναι η προώθηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των νέων σειρών και εκπομπών που αποτελούν το φετινό πολυδιάστατο πρόγραμμα του σταθμού.
Σε επίπεδο παραγωγής έχουν εμπλακεί, κατά περίπτωση, το τμήμα On Air Promotion του Mega, η εταιρία παραγωγής ΤΝΤ, καθώς και οι εταιρίες παραγωγής των διαφόρων σειρών και ψυχαγωγικών εκπομπών.
- Καιρός: Συννεφιά με τοπικές βροχές και καταιγίδες – Πώς θα είναι τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά
- Πρωινό: Τα τέσσερα λάθη που το «σαμποτάρουν» μετά τα 40
- Πάνω από 1.000 παραβάσεις σε 4 ημέρες – Τι έδειξαν οι 8 κάμερες που λειτουργούν πιλοτικά στην Αττική
- Airbnb: Ρεκόρ στις βραχυχρόνιες μισθώσεις παρά τα μέτρα
- Τα «It Girls» της Αναγέννησης στην Ιταλία: Πώς τρεις γυναίκες χρησιμοποίησαν τη μόδα για να αποκτήσουν δύναμη
- Ρίσκο ή trend: Είναι το «hot-take dating» η νέα τάση στο πρώτο ραντεβού;
