25

Η παιχνιδομηχανή της Microsoft είναι μέρος ενός «ευρύτερου σχεδιασμού», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Στιβ Μπάλμερ, υπονοώντας ότι η μελλοντική στρατηγική του γίγαντα θα είναι να μετατρέψει το Xbox σε ένα δικτυωμένο κόμβο ψυχαγωγίας.


Σύμφωνα με το News. com, η Microsoft εξ αρχής ήθελε να τα βάλει όλα σε ένα, ήθελε δηλαδή η παιχνιδομηχανή της να συνδυάζει TV, λειτουργίες PC μαζί με τα παιχνίδια, αλλά το σχέδιο ματαιώθηκε εξαιτίας των αντιδράσεων των εταιρειών software, οι οποίες ήταν κάθετα αντίθετες σε έναν τέτοιο συγκεντρωτισμό.




«Πήγαμε στους επικεφαλής των εταιρειών και τους είπαμε ότι θέλαμε να φτιάξουμε ένα πολυμηχάνημα και ξέρετε τι μας απάντησαν; Εμείς δεν πρόκειται να φτιάξουμε προγράμματα για κάτι τέτοιο. Όταν ξαναπήγαμε την επόμενη χρονιά και τους είπαμε ότι θα φτιάξουμε την καλύτερη κονσόλα παιχνιδιών, τότε ήταν πολύ πρόθυμοι να συνεργαστούμε» είπε ο Μπάλμερ.




Τόνισε ότι υπάρχουν μεγαλεπήβολα και φιλόδοξα σχέδια για το Xbox αλλά απέφυγε να τα γνωστοποιήσει. «Ξέρουμε ότι πρέπει να πετύχουμε, αλλά η επιτυχία δεν είναι το τέλος της πορείας, είναι μόνο η αρχή» είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, θέλοντας να μας προετοιμάσει για εντυπωσιακές εξελίξεις.




Περίπου 1,5 εκατομμύρια κονσόλες θα διατεθούν σε 16 ευρωπαϊκές χώρες μέσα στους τρεις ανοιξιάτικους μήνες, καθώς το εργοστάσιο παραγωγής της Microsoft, στην Ουγγαρία θα αναλάβει το δύσκολο έργο της τροφοδοσίας με το μηχάνημα.




Η τιμή της παιχνιδομηχανής θα είναι 426 δολάρια (450 ευρώ ή 153.600 δρχ.). Στις 14 Μαρτίου του 2002 θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του Xbox στην Ελλάδα.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ