Αναδιάρθρωση a la americain προτείνει ο S. Marchionne για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Κατά των επιδοτήσεων που προκαλούν την υπερπαραγωγικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη τάχθηκε ο ισχυρός άνδρας των Fiat και Chrysler, προτείνοντας μια αναδιάρθρωση στα μέτρα του αμερικανικού μοντέλου.
Spotlight
-
«Το κράτος ήθελε να κάνει τη συγκάλυψη του αιώνα» - Ξεσπά ο Παύλος Ασλανίδης για τα Τέμπη
-
Ο Μπάιντεν περιέπαιξε τον Τραμπ σε δείπνο με δημοσιογράφους - Τον υποδέχτηκαν φιλοπαλαιστίνιοι διαδηλωτές
-
Το γεύμα Γεροβασίλη – Χαρίτση έπεσε βαρύ σε κάποιους
-
Δεύτερη τετραετία στην Κομισιόν για την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν;
Εν μέσω πιέσεων από την ιταλική κυβέρνηση να αυξηθεί η παραγωγή της Fiat, ο επικεφαλής του ιταλικού ομίλου Sergio Marchionne υπενθύμισε -για άλλη μια φορά- την ανάγκη βαθιάς αναδιάρθρωσης της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας στα πρότυπα του αμερικανικού μοντέλου προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα υπερπαραγωγικότητας.
Η ανάγκη για εκλογίκευση είναι αδιαμφισβήτη, Κοιτούν τα δέντρα αλλά δεν βλέπουν το δάσος τόνισε ο Sergio Marchionne μιλώντας από το βήμα του αμερικανικού οικονομικού ινστιτούτου Peterson Institute of Economics, αναφερόμενος στις τακτικές που ακολουθούνται από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Υπήρξε μια θαρραλέα διαρθρωτική αλλαγή στις ΗΠΑ. Οι GM και Chrysler αναδύθηκαν από την χρεωκοπία χωρίς περιττά βάρη δήλωσε ο Sergio Marchionne ενώ καταφέρθηκε εναντίον της τακτικής κρατικών επιδοτήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας η οποία συντηρεί το φαινόμενο της υπερπαραγωγικότητας, δημιουργώντας επίσης ανισότητες σε όρους ανταγωνισμού.
Αυτές οι μονομερείς παρεμβάσεις είναι φύσει πολύ επικίνδυνες καθώς βάζουν μερικούς παίκτες σε πλεονεκτική θέση ενώ οι υπόλοιποι όπως η Fiat αναγκάζονται να αγωνιστούν με τα χέρια δεμένα πίσω από την πλάτη τόνισε ο ισχυρός άνδρας των Fiat και Chrysler, υποδεικνύοντας την πολιτική που ακολούθησε η Γαλλία η οποία ενίσχυσε με 3 δισεκατομμύρια ευρώ τις αυτοκινητοβιομηχανίες της.
Ο Sergio Marchionne συμπλήρωσε ότι τέτοιου είδους τακτικές ευθύνονται για την κατά 30% πλεονασματική παραγωγή και τα άχρηστα εργοστάσια.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις