Ανήκει στη μεγάλη ιστορία των κορυφαίων σούπερ μόντελ της δεκαετίας του ’90. Η Έλενα Κρίστενσεν. Έδωσε συνέντευξη πρόσφατα στην «Telegraph» όπου και δήλωσε ότι έχει περισσότερη πλάκα το μόντελινγκ στα 54 απ’ ό,τι όταν ήταν 20 χρονών.

Μία από τη θρυλική ομάδα των μεγάλων μοντέλων της δεκαετίας του ’90, όπως η Ναόμι Κάμπελ, η Κλόντια Σίφερ, η Σίντι Κρόφορντ, η Κρίστι Τέρλινγκτον και η Λίντα Εβανγκελίστα, με το δικό της αποτύπωμα τόσο τη μόδα όσο και στη ζωή.

Η Έλενα Κρίστενσεν το 1996

Μποέμ και γειωμένη

Ένα ελεύθερο πνεύμα που έχει ζήσει με τους δικούς της όρους αυτό το «παραμύθι» στις πασαρέλες, κάτι που αποδίδει στην καταγωγή της, όπως και τη γενικότερη μπόχο σικ τόσο εμφάνιση όσο και οπτική στην καθημερινότητα.

Πάνε 35 χρόνια από τότε που μετακόμισε στη γαλλική πρωτεύουσα, προκειμένου να δοκιμάσει την τύχη της στις σημαντικότερες πασαρέλες μόδας του πλανήτη. Η Έλενα Κρίστενσεν είχε κερδίσει τον τίτλο της Miss Universe Denmark τότε και της άνοιξαν οι πόρτες για μια λαμπρή καριέρα που ακόμη και σήμερα στα 54 της χρόνια δεν έχει «θαμπώσει» διόλου.

Είναι μισή Περουβιανή από την πλευρά της μητέρας της και μισή από τη Δανία ως προς την πατρική της καταγωγή.

Το 1995, με τη Σόνια Ρικιέλ και την Κρίστι Τέρλινγκτον, σε στιγμιότυπο από την ταινία του Ρόμπερτ Άλτμαν, «Πρετ α πορτέ»

Είναι μισή Περουβιανή από την πλευρά της μητέρας της και μισή από τη Δανία ως προς την πατρική της καταγωγή, εκεί αποδίδει την τεράστια αγάπη της στη φύση, όταν ερωτάται για τη διατήρηση της ομορφιάς της –σαφές στοιχείο της προσωπικής της γοητείας-, καθώς και της γενικότερης μποέμ προσωπικότητάς της.

Φωτογραφημένη στα φετινά Όσκαρ

Συνειδητοποιημένη και άκρως γοητευτική

Η εξωτική της ομορφιά την έφερε στην καρδιά της μόδας, για την ίδια πια αυτός ο χώρος σημαίνει πολύ περισσότερα από τα ρούχα. Όπως δήλωσε στην πρόσφατη συνέντευξή της στην «Telegraph», «Συνειδητοποιώ τώρα ότι ήμουν μέρος της ιστορίας του ενδύματος και πώς έντυναν χειροποίητα το σώμα μου στα υψηλής ραπτικής σόου».

Η ίδια αφηγείται πώς συμμετείχε σε θρυλικές σειρές του Οίκου Σανέλ, μόλις στη δεκαετία των είκοσί της, ενώ όλοι εκείνοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες και τεχνίτες της μόδας έραβαν τα ρούχα πάνω στο κορμί της.

Η Έλενα Κρίστενσεν ωστόσο είναι ζωντανή ιστορία της υψηλής ραπτικής, δυναμική, συμμετέχει στα τεκταινόμενα, συμφιλιωμένη με την ηλικία της, έχει τη σοφία να βρεθεί και πίσω από τον φωτογραφικό φακό πια και να απαθανατίζει η ίδια στιγμές από το σήμερα της μόδας που περιέχει ακτιβισμό και κοινωνική δράση.

Κολυμπάει σε λίμνες, θάλασσες, ποτάμια, μαγειρεύει σπίτι της, ζει μια ζωή κοντά στο φυσικό περιβάλλον που όπως λέει την αναζωογονεί πολύ, ευχαριστιέται το μόντελινγκ περισσότερο και πιο συνειδητά σε σχέση με την πρώτη της νεότητα.