Στο απολύτως τίποτα θα είναι αφιερωμένο ένα μεγάλο μέρος των διακοπών της πλειοψηφίας των Αμερικανών. Αισθάνονται εξαντλημένοι από τις πρόσφατες διακοπές τους και θέλουν απλά να απολαύσουν τη χαλάρωση και τον ζεστό καιρό.

Ειδικότερα, πάνω από το ένα τρίτο των Αμερικανών ταξιδιωτών (34%) αισθάνθηκε εξαντλημένο από τις πρόσφατες διακοπές του. Σε ποσοστό μάλιστα 96% σχεδιάζουν να αφιερώσουν ένα μέρος των διακοπών τους στο να μην κάνουν απολύτως τίποτα.

Από τα στοιχεία της Expedia, ο Ιανουάριος είναι ένας από τους κορυφαίους μήνες για την κράτηση καλοκαιρινών διακοπών. Αγαπημένος τύπος ταξιδιού για εκείνους που δεν θέλουν να κάνουν τίποτα. Κατά μέσο όρο, το ένα τέταρτο των αποδράσεων που προγραμματίζονται κατά τη διάρκεια του πρώτου μήνα του έτους είναι σε παραθαλάσσιους προορισμούς και πολλά hotspot.

Σαρώνει το «nothing-cation»

Στη νέα έρευνα της Expedia, που διενεργήθηκε τον Δεκέμβριο και οδήγησε στον όρο «nothing-cation», συμμετείχαν 4.000 Αμερικανοί πολίτες.

«Υπάρχει χρόνος και χώρος για ένα πρόγραμμα διακοπών γεμάτο δράση. Αλλά τα στοιχεία δείχνουν ότι το πρώτο ταξίδι μετά την περίοδο των διακοπών απαιτεί μια πιο χαλαρή ατζέντα». Αυτό επισημαίνει η Melanie Fish, επικεφαλής των δημοσίων σχέσεων του ομίλου Expedia. «Για τους περισσότερους, το να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις επόμενες διακοπές σημαίνει να διαθέσουν αποκλειστικό χρόνο για να μην κάνουν απολύτως τίποτα».

Σύμφωνα με την έρευνα της Expedia, οι μισοί Αμερικανοί ταξιδιώτες (47%) αναφέρουν ότι θέλουν να ξεκινούν τη νέα χρονιά τοποθετώντας ένα ταξίδι στο ημερολόγιό τους. Ένα ταξίδι για το οποίο θα ανυπομονούν ως θεραπεία για το άγχος (31%). Ή για την κούραση από τον κρύο και βροχερό καιρό (34%) του Ιανουαρίου. Οι περισσότεροι, και συγκεκριμένα το 62%, συμφωνούν ότι το να μην κάνεις τίποτα είναι το αγαπημένο στοιχείο των διακοπών τους. Θεωρούν μάλιστα ότι είναι χρόνος που ξοδεύεται καλά (61%).

Οι γονείς μικρών σε ηλικία παιδιών (έως 4 ετών) χρειάζονται ιδιαίτερα τις διακοπές «nothing-cation», καθώς αναφέρουν υψηλότερο βαθμό εξάντλησης μετά τις διακοπές από τον μέσο όρο (49% έναντι 34% του μέσου όρου). Για αυτούς τους ταξιδιώτες, επιτυχημένες διακοπές σημαίνει ταινίες στο κρεβάτι, διάβασμα βιβλίων και φαγητό στο δωμάτιο.