Ήταν στα 17 της χρόνια που η Elpida Kennedy ξεκίνησε να εργάζεται στον τομέα της φιλοξενίας. Στα 36 της χρόνια, διαχειρίζεται πλέον ένα ιδιωτικό χαρτοφυλάκιο πολυτελών βιλών στην Ελλάδα.

Δύο δεκαετίες μετά τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα, η Elpida Kennedy είναι διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας The Kennedy’s Group. Με δεκάδες ακίνητα σε Ελλάδα, Μεξικό και Κόστα Ρίκα, περιγράφει τον τρόπο που σχεδιάζει διακοπές για το κορυφαίο 1% του πλανήτη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στα αζήτητα οι ελληνικές βίλες - Λιγότερα τα συμβόλαια για το 2022

Πρόκειται για ακίνητα που σε καμία περίπτωση δεν θα συναντήσεις στο Airbnb. Η τιμή για κάθε βραδιά σε ένα από τα δέκα ακίνητα που διαχειρίζεται στην Ελλάδα κυμαίνεται από 4.000 έως 25.000 δολάρια.

Ανάμεσα στους πελάτες που διαχειρίζεται η Elpida Kennedy βρίσκονται Βρετανοί μεγιστάνες επιχειρήσεων, όπως οι Carole Bamford και Richard Caring, καθώς και οι Σουηδοί DJs Sebastian Ingrosso, Alesso και Steve Angello.

Οι υψηλού προφίλ πελάτες της πληρώνουν πρόσθετες χρεώσεις για υπηρεσίες όπως ναύλωση ιδιωτικού σκάφους, σοφέρ, προσωπικό γυμναστή ή σωματοφύλακες.

«Όταν θέλεις να μείνεις σε μία βίλα, θέλεις να είσαι πιο απομονωμένος κατά κάποιον τρόπο» δήλωσε χαρακτηριστικά στο Insider. «Δεν είσαι ο τύπος ταξιδιώτη που αισθάνεται άνετα να μένει σε ένα εμπορικό ακίνητο. Δεν θέλουν να τους βλέπουν όλοι».

Η Elpida Kennedy έχει συνηθίσει να κάνει πραγματικότητα τις απίθανες επιθυμίες των πλούσιων πελατών της. «Πάντα ζητούν πράγματα της τελευταίας στιγμής. Ποτέ δεν λέω όχι. Θα πω ναι, θα το κάνω, θα το φτιάξω. Θέλω πάντα να τους ικανοποιώ».

Το πιο δύσκολο αίτημα στη Μύκονο

Το πιο δύσκολο αίτημα μέχρι στιγμής έχει προκύψει από έναν DJ που έμενε σε μία από τις βίλες στη Μύκονο. Την κάλεσε τα μεσάνυχτα για να τη ρωτήσει αν θα μπορούσε να στηθεί ένα πάρτι 200 ατόμων.

Η ομάδα της κατάφερε να τα οργανώσει όλα σε λιγότερο από μία ώρα. «Ήταν μια πολύ μεγάλη πρόκληση για εμάς. Δεν πίστευε ούτε ο ίδιος ότι θα μπορούσε να οργανωθεί τόσο καλά. Στην πραγματικότητα αγκάλιαζε την ομάδα μου το πρωί».

Είναι αυτό το επίπεδο δέσμευσης στο οποίο πιστώνει η Elpida Kennedy την επιτυχία της επιχείρησής της. Ακόμα και όταν αυτή αγγίζει τα όρια του παραλόγου.

Ήταν οκτώ μηνών έγκυος όταν ένας από τους πελάτες της ζήτησε να παραστεί στο πάρτι γενεθλίων του σε ιδιωτικό γιοτ. Συμφώνησε. Αργότερα εκείνο το βράδυ έσπασαν τα νερά της. «Έτσι πήρα το ελικόπτερο και πήγα στην Αθήνα να γεννήσω. Τότε πήρα ένα μήνυμα από άλλον πελάτη. Έναν πολύ σημαντικό επιχειρηματία. «Γέννησες πριν φτάσω. Θα σε δω στο check-in μου έξι ημέρες μετά». Και πράγματι έτσι έγινε», θυμάται χαρακτηριστικά.

Η Elpida Kennedy επισημαίνει πως δεν είναι όλοι οι πλούσιοι το ίδιο. «Είναι όλοι τους δισεκατομμυριούχοι. Αλλά είναι τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους. Αυτά που θέλουν, οι ανάγκες τους και πώς περιμένουν να τα χειριστείς».

Υπάρχουν εκείνοι που προτιμούν τη διακριτικότητα και την ιδιωτικότητα από το να επιδεικνύουν τον πλούτο τους. «Δεν τους αρέσει η δημοσιότητα. Δεν τους αρέσει ο κόσμος να τους μιλάει». Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που θέλουν να μπαίνουν στα καλύτερα κλαμπ, να διασκεδάζουν και να αγοράζουν την πιο ακριβή σαμπάνια του κόσμου.

«Μερικές φορές λένε κάτι και εννοούν κάτι άλλο. Μαθαίνεις να διαβάζεις τα μάτια τους και να καταλαβαίνεις τη γλώσσα του σώματός τους. Και να βλέπεις πότε νιώθουν άβολα, πότε βαριούνται και πότε είναι χαρούμενοι».

Το κλειδί για να τους κερδίσεις και να κερδίσεις την καρδιά τους, όπως σημειώνει είναι να τους προσφέρεις κάτι νέο και συναρπαστικό. Και ενώ κάνουν για ώρες brainstorming με την ομάδα της για μοναδικές δραστηριότητες και προτάσεις, η μεγαλύτερη επιτυχία είναι μια παραδοσιακή ελληνική εκδρομή με ιστιοφόρο στο αρχαίο νησί της Δήλου.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr