Η Αναστασία, που έγινε ευρέως γνωστή με το τραγούδι «Αμαρτίες» και κατέκτησε την πρωτιά όχι μόνο στα charts αλλά και μια θέση στην καρδιά μας, βγαίνει κι εκτός συνόρων.

To Spotify, η δημοφιλέστερη music streaming πλατφόρμα παγκοσμίως, τον τελευταίο χρόνο επιλέγει μια Ελληνίδα τραγουδίστρια ως πρέσβειρα στην global καμπάνια του «EQUAL» μαζί με άλλες 35 τραγουδίστριες από όλον τον κόσμο.

Για το επόμενο τρίμηνο επιλέχθηκε η 19χρονη τραγουδίστρια, που σημειώνει τεράστια επιτυχία.

Το ντεμπούτο single της «Αμαρτίες» έχει ξεπεράσει τα 7,5 εκατομμύρια streams στο Spotify και έχει γίνει τριπλά πλατινένιο ενώ και το δεύτερο της single «Λίγο Λίγο» ξεπέρασε σε λιγότερο από ένα μήνα τα 2 εκατομμύρια stream και έχει γίνει χρυσό.

Σημειώνεται ότι η καμπάνια του «EQUAL» έχει ως σκοπό να ενισχύσει τη «φωνή» των γυναικών στη διεθνή δισκογραφία.

Παράλληλα, η Αναστασία βρίσκεται και στο εξώφυλλο της ελληνικής playlist «EQUAL Greece»,  στην οποία συναντάμε και τα δύο της κομμάτια.

Επιπλέον, αποτελεί την νεότερη Ελληνίδα καλλιτέχνιδα που γίνεται πρέσβειρα στη συγκεκριμένη καμπάνια του Spotify.

Τι δηλώνει η ίδια

«Δεν υπάρχουν λόγια! Το Spotify με επέλεξε ως την Ελληνίδα πρέσβειρα για την #spotifyequal καμπάνια του… δεν το πιστεύω! Είναι τιμή μου να εκπροσωπώ τις γυναίκες καλλιτέχνιδες της ελληνικής μουσικής βιομηχανίας.

Θαυμάζω όλες τις γυναίκες και πόσο μάλλον της ελληνικής μουσικής σκηνής για την δουλειά και το ταλέντο τους! Θέλω πραγματικά μέσα από την καμπάνια #equal να συνεισφέρω και εγώ στο να κάνουμε ακόμα πιο ισχυρή την φωνή μας ως γυναίκες καλλιτέχνιδες παγκοσμίως», αναφέρει η ίδια για τη διεθνή διάκρισή της σε ανάρτηση στο Instagram.