Ας συμφωνήσουμε πως το 2021 δεν ήταν μια τυχερή χρονιά! Με την πανδημία και τα διάφορα (και αλλεπάλληλα) κοινωνικοπολιτισμικά σοκ, ήταν δύσκολο να βρεις χαρά ακόμη και σε ένα από τα πιο ευπρόσδεκτα και απολαυστικά γεγονότα της χρονιάς: τον βασιλιά των ημερολογίων, εκείνο της Pirelli.

View this post on Instagram

A post shared by Pirelli (@pirelli)

Το Ημερολόγιο Pirelli 2022 φέρει την υπογραφή του Καναδού φωτογράφου και τραγουδιστή Bryan Adams και πραγματεύεται το θέμα σύζευξης δύο κόσμων, της μουσικής και της τέχνης, σε μια μεταφορά που μας ενώνει όλους.

View this post on Instagram

A post shared by Pirelli (@pirelli)

Οι φωτογραφίες στο Ημερολόγιο του 2022 «On The Road» είναι ένας φόρος τιμής σε εκείνους που πέρασαν τη ζωή τους διανύοντας τα μίλια μέσα από τα στάδια μιας περιοδείας. Η επιστροφή στην απόλαυση αυτών των στιγμών ήταν, για τον Adams, καθώς και για τους άλλους 11 καλλιτέχνες και συναδέλφους, μια ευκαιρία να επανασυνδεθούν επιτέλους με τη ζωή και το πεπρωμένο τους.

Αυτή την εβδομάδα, το μεγαλεπήβολο σχέδιο αποκαλύφθηκε στο Μιλάνο μαζί με το νέο λογότυπο της εταιρείας που γιορτάζει τα 150 χρόνια δραστηριότητας το 2022. Δυστυχώς, ο Adams ολοκληρώνει τις τελευταίες ημέρες καραντίνας στην Ιταλία μετά την προσβολή του COVID-19.

Μην ανησυχείτε, είναι καλά και σε καλή κατάσταση, άλλωστε αυτή είναι η ζωή στο δρόμο!

View this post on Instagram

A post shared by Ajandakolik (@ajandakolik)

Το ημερολόγιο παρουσιάζεται σε τετράγωνο σχήμα, ίδιο με ένα LP βινυλίου, και περιέχει 160 σελίδες με περισσότερες από 70 λήψεις, συμπεριλαμβανομένων πορτρέτων και φωτογραφιών. Ένα πραγματικό συλλεκτικό αντικείμενο που υπόσχεται να αλλάξει το κάρμα της νέας χρονιάς με τον πιο ροκ τόνο!

Στην 48η έκδοση του Pirelli Calendar συμμετέχουν δέκα παγκοσμίου φήμης καλλιτέχνες από διαφορετικές ηλικίες, μουσικά είδη και υπόβαθρο, οι Cher, Grimes, Jennifer Hudson, Normani, Rita Ora, Bohan Phoenix, Iggy Pop, Saweetie, St. Vincent και Kali Uchis. Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν το περασμένο καλοκαίρι σε εμβληματικές τοποθεσίες στο Λος Άντζελες, στο Palace Theatre και το ξενοδοχείο Chateau Marmont, αλλά και στο ξενοδοχείο Scalinatella στο Κάπρι.

View this post on Instagram

A post shared by @baddie_until_i_die

View this post on Instagram

A post shared by Gente Yold (@genteyold_cm)

Στο πλατό, οι μουσικοί ξαναζούσαν όλες τις στιγμές των περιοδειών τους, από την ένταση πριν από την παράσταση μέχρι τις παύσεις ανάμεσα στις πρόβες και τις συναυλίες, από τα μακρινά ταξίδια μεταξύ των πόλεων μέχρι τη μοναξιά σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου. Ο Adams επιβεβαίωσε: «Εμείς οι μουσικοί δεν βλέπουμε ποτέ πραγματικά την πρόσοψη του κτιρίου, αλλά πάντα μόνο το πίσω μέρος: βλέπουμε την είσοδο των καλλιτεχνών, βλέπουμε τον χώρο των παρασκηνίων, βλέπουμε το υπόγειο… περνάμε από την είσοδο των καλλιτεχνών στην πόρτα αυτοκινήτου, στην πόρτα του ξενοδοχείου από την πόρτα του τρένου και μετά στην πόρτα του λεωφορείου. Πολλές πόρτες, λοιπόν, αλλά τελικά το κεντρικό θέμα είναι πάντα το ταξίδι…»