Συνεχίζεται η κόντρα της Μιμής Ντενίση με την Περιφέρεια Αττικής μετά τις δηλώσεις της ηθοποιού για καταστροφή των σκηνικών της ταινίας της.

Η διαμάχη ξεκίνησε την Δευτέρα, όταν η Μιμή Ντενίση με αφορμή το πρώτο επίσημο τρέιλερ της ταινίας «Σμύρνη μου αγαπημένη» επέρριψε ευθύνες στην Περιφέρεια Αττικής και στον Γιώργο Πατούλη για το γεγονός πως με το πέρας των γυρισμάτων καταστράφηκαν τα σκηνικά στον Φαληρικό Όρμο, τα οποία αποτύπωναν πιστά την Προκυμαία της Σμύρνης πριν την καταστροφή της το 1922 από τους Τούρκους.

Από την πλευρά της η Περιφέρειας Αττικής απάντησε άμεσα πως παρείχαν κάθε δυνατή βοήθεια στην παραγωγή της ταινίας. ενώ σημειώνεται πως «ουδέποτε κατατέθηκε στις υπηρεσίες της έγγραφη πρόταση για αξιοποίηση του σκηνικού της ταινίας».

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Περιφέρεια Αττικής, παρείχε οικονομική ενίσχυση ύψους 124.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, για την υλοποίηση της ταινίας.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής

Με αφορμή δηλώσεις της κυρίας Μιμής Ντενίση σχετικά με το σκηνικό που στήθηκε εντός του εργοταξιακού χώρου όπου εκτελούνται τα έργα ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου για τις ανάγκες της ταινίας «Σμύρνη μου αγαπημένη», η Περιφέρεια Αττικής επισημαίνει τα εξής:

Η Περιφέρεια Αττικής, αναγνωρίζοντας τον ισχυρό συμβολισμό της ταινίας «Σμύρνη μου αγαπημένη» και την ανάγκη ανάδειξης των τραγικών για τον Μικρασιατικό Ελληνισμό ιστορικών γεγονότων της εποχής, συνέδραμε έμπρακτα στην πραγματοποίηση των γυρισμάτων της ταινίας.

Στο πλαίσιο αυτό η Περιφέρεια Αττικής:

  • Παρείχε οικονομική ενίσχυση ύψους 124.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, για την υλοποίηση της ταινίας.
  • Διέθεσε τον χώρο εντός του εργοταξίου όπου εκτελούνται οι εργασίες για την ανάπλαση του φαληρικού όρμου προκειμένου να υλοποιηθούν τα γυρίσματα της ταινίας.
  • Διέθεσε μηχανήματα για τη διαμόρφωση του χώρου ώστε να γίνουν απρόσκοπτα τα γυρίσματα
  • Συνεργάστηκε με τον ΔΕΔΔΗΕ προκειμένου να δοθεί παροχή ρεύματος για τις ανάγκες των γυρισμάτων.
  • Επισημαίνεται πως ουδέποτε αρνήθηκε η Περιφέρεια Αττικής να συνδράμει σε ότι της ζητήθηκε από την παραγωγή της ταινίας, ενώ ουδέποτε κατατέθηκε στις υπηρεσίες της έγγραφη πρόταση για αξιοποίηση του σκηνικού της ταινίας.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω μας προκαλούν έκπληξη οι ισχυρισμοί της κυρίας Ντενίση.