Οι Άγριες Μέλισσες έριξαν το βράδυ της Πέμπτης αυλαία, με τον δεύτερο κύκλο της σειράς να φτάνει στο τέλος του, έχοντας χαρίσει στους τηλεθεατές μοναδικές στιγμές συγκίνησης και ανυπομονησίας.

Ο θάνατος του Μιλτιάδη ανατρίχιασε το τηλεοπτικό κοινό, με τον Γιώργο Γάλλο να ολοκληρώνει τον ρόλο του, στο σημείο όπου πέθανε ο γιος του, Γιάννος.

Οι φονιάδες που έβαλε η Μυρσίνη να κάψουν την Ελένη, την Ασημίνα και τη Δρόσω εισέβαλαν στο σπίτι των Σταμίρη, όπου βρισκόταν μόνο ο Μιλτιάδης για να τις υπερασπιστεί.

Εκείνος ήταν που τις έσωσε και όταν ο Λάμπρος πήγε και βρήκε τις αδερφές μέσα στα αίματα, η Λενιώ τον ενημέρωσε πως ο πατέρας του τις έσωσε αλλά έφυγε από το σπίτι τραυματισμένος.

Λίγο μετά τον είδαμε να πηγαίνει στο σπίτι του Δούκα με μια καραμπίνα στα χέρια όπου και βρήκε την Ανέτ νεκρή.

Στη συνέχεια, ακούμπησε πάνω στο δέντρο όπου βρέθηκε κρεμασμένος ο γιος του, Γιάννος, εκεί που τον άφησαν οι Σεβαστοί για να φανεί σαν αυτοκτονία.

Αυτά ήταν και τα τελευταία λεπτά της ζωής του. Λίγο μετά ο Λάμπρος πήγε στο σημείο με αστυνομικούς και τον βρήκαν νεκρό.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο τον Μιλτιάδη την στιγμή που αφήνει την τελευταία του πνοή στο Διαφάνι.

Τρίτος κύκλος

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει μέχρι τώρα γνωστά δε θα υπάρξει χρονικό άλμα ετών, αλλά φυσική συνέχεια μερικών μηνών.

Καθώς ο δεύτερος κύκλος της σειράς «Άγριες Μέλισσες» θα ολοκληρωθεί κάπου στα τέλη του 1966, ο τρίτος θα ξεκινήσει μέσα στο 1967, λίγες ημέρες πριν από το πραξικόπημα των συνταγματαρχών και την επιβολή της χούντας στη χώρα μας.

Επιπλέον, στις «Άγριες Μέλισσες», η κόντρα ανάμεσα στις αδελφές Σταμίρη και την οικογένεια των Σεβαστών θα συνεχιστεί, αλλά αυτή τη φορά θα αποκτήσει, εκτός όλων των άλλων, και πολιτικό πρόσημο.

Ενδέχεται, μάλιστα, κάποιοι από τους ήρωες να πολιτευτούν ή να αναλάβουν νέες θέσεις εξουσίας, με βάση τη νέα συνθήκη που φέρνει στο Διαφάνι η χούντα.

Η προσέγγιση της ιδιαίτερα φορτισμένης περιόδου της πρόσφατης ιστορίας θα γίνει με ιδιαίτερη προσοχή από τους συγγραφείς Μελίνα Τσαμπάνη και Πέτρο Καλκόβαλη.

Η χούντα δεν θα είναι απλώς το ιστορικό πλαίσιο, αλλά και ο καταλύτης της νέας ιστορίας.