Συνεχίζει να είναι πρωτοπόρος ο Ολυμπιακός. Οι Πειραιώτες έγιναν η πρώτη ελληνική ομάδα που «ανέβηκε» στην πλατφόρμα TikTok με επίσημο λογαριασμό. Πρόκειται για μία εφαρμογή βίντεο με 680 εκατ. ενεργούς χρήστες τον μήνα παγκοσμίως.
Ομάδες ευρωπαϊκά μεγαθήρια όπως οι Ρεάλ Μαδρίτης, Ιντερ, Ντόρτμουντ, Ρόμα, Μάντσεστερ Σίτι, Μπάγερν, Λίβερπουλ και Μπαρτσελόνα έχουν verified account στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Το TikTok είναι εφαρμογή για iOS και Android, η οποία επιτρέπει τη δημιουργία και κοινοποίηση μικρών κωμικών και μη βίντεο. Η εφαρμογή δημιουργήθηκε το 2017 από την ByteDance, για αγορές εκτός της Κίνας. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν μουσική και βίντεο σύντομης διαρκείας και χρησιμοποιείται από εκατομμύρια άτομα στην Ασία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και άλλες χώρες του κόσμου.
Το 2018, η εφαρμογή απέκτησε σημαντική δημοτικότητα. Για τον Οκτώβριο του 2018, στις ΗΠΑ η εφαρμογή TikTok είχε τον μεγαλύτερο αριθμό λήψεων από οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή.Το 2019 είναι διαθέσιμο σε πάνω από 150 αγορές και 75 γλώσσες. Τον Φεβρουάριο του 2019, οι εγκαταστάσεις των TikTok και Douyin ξεπέρασαν το ένα δισεκατομμύριο σε παγκόσμιο επίπεδο, εξαιρουμένων των εγκαταστάσεων της εφαρμογής σε συσκευές Android στην Κίνα.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Ο Μάρκους Ράσφορντ αναφέρθηκε στα παιδικά του χρόνια και για τις δυσκολίες που πέρασε η μητέρα του μεγαλώνοντας πέντε παιδιά, τονίζοντας όμως ότι λόγω της φροντίδας της δεν κατάλαβαν ότι ήταν φτωχοί.
Ο Ντόντα Χολ έκανε δηλώσεις για το παιχνίδι του Ολυμπιακού με τη Βίρτους στη Μπολόνια, τονίζοντας ότι «κλειδί» για τη νίκη θα είναι να περιορίσει τον Κάρσεν Έντουαρντς.
Ο Πεπ Γκουαρδιόλα είχε ζητήσει από τους παίκτες του να μην πάρουν κιλά στις γιορτές και ο Έρλινγκ Χάαλαντ ζυγίστηκε αμέσως μετά το χριστουγεννιάτικο τραπέζι ανεβάζοντας τα... αποτελέσματα.