Αυτοματοποιημένη προληπτική υποστήριξη από το Premium Support της Dell
Η Dell ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του Premium Support, μιας υπηρεσίας προηγμένης υποστήριξης για τα PC των καταναλωτών, και αποτελεί το πρώτο επίπεδο αναβάθμισης από την βασική υποστήριξη hardware της Dell.
Η Dell ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του Premium Support, μιας υπηρεσίας προηγμένης υποστήριξης για τα PC των καταναλωτών, και αποτελεί το πρώτο επίπεδο αναβάθμισης από την βασική υποστήριξη hardware της Dell.
Το Premium Support έως τώρα προσφερόταν στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Στο εξής, καθίσταται διαθέσιμη σε 110 ακόμη χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, στις περιοχές της Ασίας-Ειρηνικού, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Λατινικής Αμερικής.
- Προς το παρόν, το Premium Support αφορά σε συστήματα Dell Inspiron και Alienwa.
- Το Premium Support για τους καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί συστήματα XPS, θα είναι διαθέσιμο από τις 12 Ιουλίου.
- Η υποστήριξη service θα είναι διαθέσιμη για αγορά, σε συνεργαζόμενα καταστήματα λιανικής, αργότερα, εντός του έτους.
Το Dell Premium Support συνδυάζει την τηλεφωνική πρόσβαση σε εξειδικευμένους τεχνικούς, επίσκεψη τεχνικού στο χώρο του πελάτη κατόπιν απομακρυσμένης διάγνωσης, υποστήριξη τόσο για hardware, όσο και για software και αυτοματοποιημένη προληπτική υποστήριξη.
Το Premium Support, χάρη στο λεγόμενο SupportAssist, ανιχνεύει, αυτομάτως, ζητήματα hardware και software και ειδοποιεί προληπτικά τον καταναλωτή, όταν αυτά προκύπτουν. Το SupportAssist επιτρέπει, ακόμη, στους τεχνικούς της Dell να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες, με δική τους πρωτοβουλία και να ξεκινήσουν τη διαδικασία επίλυσης των ζητημάτων, ακόμη και πριν οι τελευταίοι αντιληφθούν την ύπαρξή τους.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η υπηρεσία μειώνει σημαντικά το χρόνο που απαιτείται για την επίλυση συνηθισμένων προβλημάτων, απαιτώντας μέχρι και 59% λιγότερα βήματα στη διαδικασία υποστήριξης και 86% λιγότερο χρόνο τηλεφωνικών κλήσεων με την τεχνική υπστήριξη.
Τα κύρια σημεία της είναι τα εξής:
* Υποστήριξη 24χ7 με τηλεφωνική ή online πρόσβαση. Πάντως, στην περιοχή EMEA (στην οποία εντάσσεται η Ελλάδα), παρέχεται υποστήριξη μόνο στα αγγλικά μετά τις τοπικές εργάσιμες ώρες.
* Επίσκεψη τεχνικού στο χώρο του πελάτη κατόπιν απομακρυσμένης διάγνωσης μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.
* Ενιαία πρόσβαση σε έμπειρους τεχνικούς σε θέματα hardware και software.
* Προληπτική επίλυση ζητημάτων που ανιχνεύονται αυτομάτως με τη βοήθεια της τεχνολογίας SupportAssist.
* Ολοκληρωμένη υποστήριξη software και συνεργατική βοήθεια για προεγκατεστημένο software, όπως Microsoft Office, Explorer, Outlook και άλλα.
* Βοήθεια και “how to” για δικτυακή συνδεσιμότητα, εγκατάσταση εκτυπωτή, λήψη back-up, εγκατάσταση anti-virus, αναβαθμίσεις λειτουργικού συστήματος και άλλα.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.dell.com/gr/premiumsupport
tech.in.gr
- «Καλά Χριστούγεννα Παναθηναϊκέ μου! Πάντα δίπλα σου»: Το βίντεο της πράσινης ΠΑΕ
- Χειμερινές εκπτώσεις 2026: Πότε ξεκινούν – Πρακτικές συμβουλές για τους καταναλωτές
- Ευρώπη: Δεύτερη από το τέλος η Ελλάδα στους πραγματικούς μισθούς – Οι προβλέψεις για το 2026
- Ο Ντανιέλ Μπενσαΐντ και η επιμονή ότι πολιτική σημαίνει ανατροπή
- Τι ισχύει με το συμβόλαιο του Κλοπ – Μπορεί να επιστρέψει στους πάγκους;
- Σοβαρές ζημιές από τη έντονη κακοκαιρία σε πολυκατοικία στον Άλιμο – Κατέρρευσε μάντρα
- Mick Abrahams – Πέθανε ο (αρχικός) κιθαρίστας των Jethro Tull σε ηλικία 82 ετών
- Ο Μητροπολίτης Κοζάνης «ξαναχτυπά»: Στο στόχαστρο όσοι υιοθετούν ζώα και τα ρούχα των κοριτσιών
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)
























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442