Ελληνικός διαγωνισμός βίντεο στο YouTube από τη Media Markt
H Μedia Markt διοργανώνει σε συνεργασία με το Youtube τον πρώτο ελληνικό διαγωνισμό για ΥouΤubers. Οι συμμετέχοντες μέχρι τις 31/12 καλούνται να δημιουργήσουν το δικό τους βίντεο κάνοντας κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ή κάτι που έχει ξαναγίνει αλλά με το δικό τους μοναδικό τρόπο, συμπεριλαμβάνοντας τη Media Markt στο βίντεο αυτό.
H Μedia Markt διοργανώνει σε συνεργασία με το Youtube τον πρώτο ελληνικό διαγωνισμό για ΥouΤubers. Οι συμμετέχοντες μέχρι τις 31/12 καλούνται να δημιουργήσουν το δικό τους βίντεο κάνοντας κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ή κάτι που έχει ξαναγίνει αλλά με το δικό τους μοναδικό τρόπο, συμπεριλαμβάνοντας τη Media Markt στο βίντεο αυτό. Στη συνέχεια, πρέπει να το ανεβάσουν στην ειδική σελίδα www.mmyoutubers.gr.
Οι νικητές του διαγωνισμού θα κερδίσουν, μεταξύ άλλων δώρων, ένα ταξίδι στις εγκαταστάσεις του YouTube στο Λονδίνο, συμβόλαιο και προσωπικό manager «για να απογειώσουν το δικό τους κανάλι στο YouTube» μέχρι την ευκαιρία να γίνουν πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας της Media Markt.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.