Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
in.gr

airtickets.gr : «Χρυσό» για την τηλεφωνική της εξυπηρέτηση

Η εταιρεία airtickets.gr® τιμήθηκε με το Gold Award, το πρώτο βραβείο ‘Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2013’ για το καλύτερο call center. H airtickets.gr®, η πρώτη ταξιδιωτική επιχείρηση στην ελληνική αγορά, τιμήθηκε σε πρόσφατη ειδική εκδήλωση απονομής, με το πρώτο βραβείο ‘Gold Award’, στον ετήσιο διαγωνισμό ‘CRM Grand Prix 2013’ της Teleperformance Hellas, στην κατηγορία […]

Η εταιρεία airtickets.gr® τιμήθηκε με το Gold Award, το πρώτο βραβείο ‘Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2013’ για το καλύτερο call center.

H airtickets.gr®, η πρώτη ταξιδιωτική επιχείρηση στην ελληνική αγορά, τιμήθηκε σε πρόσφατη ειδική εκδήλωση απονομής, με το πρώτο βραβείο ‘Gold Award’, στον ετήσιο διαγωνισμό ‘CRM Grand Prix 2013’ της Teleperformance Hellas, στην κατηγορία ‘Τelephone Response – έως 50 εκπροσώπους’, σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που προσφέρει μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση η σημαντική αυτή βράβευση σε έναν διαγωνισμό στον οποίον συμμετείχαν 44 εταιρίες από 8 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που απασχολούν συνολικά πάνω από 2.000 εργαζόμενους σε τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, αποτελεί αποτέλεσμα της πελατοκεντρικής προσέγγισης της airtickets.gr® και απόδειξη του υψηλού επίπεδου του ανθρώπινου δυναμικού της.

Επιβεβαιώνει επιπλέον το αποδοτικό μοντέλο εξυπηρέτησης που εφαρμόζει η airtickets.gr®, με στόχο την απρόσκοπτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών ανταποκρινόμενη άμεσα στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους.

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Hellas, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρίας στην παροχή «Multichannel Customer Experience Management Outsourcing» στον κόσμο, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας.

Βασίζεται σε 11 ποιοτικές και ποσοτικές παραμέτρους μέτρησης τηλεφωνικών κλήσεων όπως μεταξύ άλλων, ο χρόνος αναμονής, η ευγένεια, η αντίληψη και κατανόηση, η αποτελεσματικότητα της ανταπόκρισης και η καταλληλότητα της προτεινόμενης λύσης.

Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διεξήχθη φέτος για 15η συνεχή χρονιά και κατά τη διάρκεια του, οι εκπρόσωποι από τις συμμετέχουσες εταιρίες δέχτηκαν 1.320 ‘Μυστικές Κλήσεις’.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο