Η κορυφαία έκδοση της γκάμας της Σειράς 3 και η αντίστοιχη της νεοσύστατης γκάμας της 4άρας, δίνουν ένα πρώτο δείγμα γραφής των πληθωρικών προσωπικοτήτων τους πριν την επίσημη παρουσίασή τους.
Μια σειρά εικόνων που αναδύθηκε στο διαδίκτυο, έρχεται να αποκαλύψει, ίσως λίγο νωρίτερα από τον προγραμματισμό των Βαυαρών, τις Μ3 και M4 με πλήρη εξάρτυση.
Οι πρώτες αυτές εικόνες επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες που υπήρχαν μέχρι στιγμής σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση και όχι μόνο των δύο μοντέλων.
Έτσι, στην περίπτωση της M3 Sedan, ξεχωρίζει η πιο επιθετική προσέγγιση στη σχεδίαση των εισαγωγών αέρα και της χαρακτηριστικής γρίλιας, το ανασχεδιασμένο καπό αλλά και η οροφή από ανθρακονήματα.
Την εικόνα της συμπληρώνουν οι πιο αεροδυναμικά σχεδιασμένοι εξωτερικοί καθρέφτες, ενώ μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τις χρυσές δαγκάνες των δισκόφρενων πίσω από τις χαρακτηριστικής σχεδίασης γκρι ζάντες. Στο πίσω τμήμα της Μ3 ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας, ο ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.
Στο ίδιο σχεδιαστικό μήκος κύματος κινείται και η Μ4 Coupe, παραμένοντας πιστή στο αντίστοιχο πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί στο Pebble Beach Concours d’ Elegance το καλοκαίρι και διαθέτοντας επίσης μια ανθρακονημάτινη οροφή η οποία συνδυαστικά και με τις υπόλοιπες αλλαγές συμβάλλει στον περιορισμό του βάρους της σε 1.497 κιλά και την ίδια δυναμική προσέγγιση σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση των επιμέρους λεπτομερειών που συνθέτουν την εικόνα της.
Σε ό,τι αφορά την καρδιά των δύο πανίσχυρων βαυαρικών προτάσεων, εκεί θα βρεθεί ένας εξακύλινδρος TwinPower Turbo με χωρητικότητα 3,0 λίτρων ο οποίος θα φτάνει τους 431 ίππους και τα 550 Nm ροπής.
Αυτό, στη γλώσσα των επιδόσεων, μεταφράζεται σε επιτάχυνση απ 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα και για τις δύο Μ σε συνδυασμό και με το προαιρετικό κιβώτιο επτά σχέσεων M DCT. Στην περίπτωση του έξι σχέσεων μηχανικού του βασικού εξοπλισμού ο χρόνος επιτάχυνσης αυξάνεται σε 4,3 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητά τους ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα, ενώ, με την επιλογή του προαιρετικού M Driver’s Package ο ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας παρεμβαίνει στα 280 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, σε ό,τι αφορά το επτά σχέσεων M DCT κιβώτιο συνδυάζεται με launch control και ένα σύστημα “burnout” το οποίο επιτρέπει, ως ένα βαθμό, στο σπινιάρισμα των τροχών σε χαμηλές ταχύτητες.
Βελτιωμένη είναι και η ανάρτηση η οποία αποτελείται από γόνατα MacPherson στον μπροστινό άξονα και πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω- με τους μηχανικούς της BMW να έχουν μειώσει το βάρος της αυξάνοντας παράλληλα την ακαμψία.
Σε ό,τι αφορά το σύστημα πέδησης υπάρχει η δυνατότητα επιλογής των κεραμικών δισκόφρενων με την υπογραφή της Μ.
Παράλληλα, οι δύο νέες Μ, θα είναι και αποδοτικότερες από τα μοντέλα που αντικαθιστούν.
Ειδικότερα, η Μ3, το βάρος της οποίας οριοθετείται στα 1.520 κιλά, είναι ελαφρύτερη κατά 80 κιλά από το μοντέλο που αντικαθιστά και υπόσχεται κατά 25% μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Σε απόλυτα μεγέθη αυτό σημαίνει ότι η M3 απαιτεί 8,8 λίτρα/100 χλμ. ενώ εκλύει 204 γραμμ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα σε συνδυασμό με το επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Επιπλέον, όπως αποκαλύπτουν οι εικόνες του εσωτερικού των Μ3 και Μ4 τα δύο μοντέλα δεν διαφοροποιούνται –και- ως προς αυτό, με το θάλαμο να φέρει τη χαρακτηριστική σφραγίδα των Μ προτάσεων.